خبرگزاری کار ایران

محمدزاده به ایلنا خبر داد:

برخورد شدید انضباطی در انتظار مدیر تدارکات تیم امید

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۳۵

اجازه نمی‌دهیم یک فرد با اعمال غیر اخلاقی خود آبرو و اعتبار یک ملت را در صحنه بین‌المللی و در میدان پاک ورزش خدشه‌دار کند.

به دنبال رسوایی اخلاقی توسط مدیر تدارکاتی تیم امید و متهم شدن این شخص به آزار یک زن کره‌ای رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از برخورد قاطع و شدید این کمیته با مدیر تدارکات تیم فوتبال امید ایران خبر داد.

علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: کمیته‌اخلاق به طور جدی پیگیر این پرونده است و در حال حاضر دستور تحقیق و بررسی پیرامون این اتفاق به اداره حراست فدراسیون فوتبال ارجاع شده تا پس از تکمیل تحقیقات لازم و گردش کار مناسب نتیجه کار برای صدور رای متناسب به کمیته‌اخلاق ارسال شود.

محمدزاده تاکید کرد: با توجه به انعکاس این اتفاق ناپسند و بازتاب آن در بیش از یک میلیون و دویست هزار سایت خارجی و جریحه‌دار شدن افکار عمومی، در نظر داریم در صورتی‌که وقوع این اتفاق جنبه‌سیاسی نداشته باشد رأی قاطع و شدیدی را نسبت به عامل آن وضع کنیم تا از تکرار اینگونه اعمال که اعتبار و آبروی کشور را خدشه‌دار می‌کند، جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم یک فرد با اعمال غیر اخلاقی خود آبرو و اعتبار یک ملت را در صحنه بین‌المللی و در میدان پاک ورزش خدشه‌دار کند.

پلیس کره‌جنوبی، روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه اعلام کرد در جریان بازی ایران و ویتنام که به شکست ۴ بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی یکی مسئولان تیم ملی فوتبال ایران مورد آزار قرار گرفته که با شکایت این زن کره‌ای، این فرد فعلا نمی‌تواند این کشور را ترک کند.

وی درخصوص مصاحبه‌های تند و شدیدالحن مسئولان باشگاه پرسپولیس در موضوع برکناری علی دایی از سرمربیگری این تیم یادآور شد: این موضوع از سوی کمیته‌انضباطی در حال پیگیری است و بزودی رأی مقتضی در این زمینه صادر خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد رأی سایر عوامل مرتبط با پرونده امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: در مورد این پرونده تنها رأی جواد نکونام باقی‌مانده که به او فرصت دادیم تا دفاعیات خود را مطرح کند و در صورتی‌که وی نتواند در موقع لازم در ایران حضور یابد و مستندات خود را ارائه کند غیابا در این زمینه به صدور رای خواهیم پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز