خبرگزاری کار ایران

کوتاه از اردوی‌پرسپولیسی‌ها؛

آلرژی شدید سیاسی به رنگ‌آبی / به استقلال باختی خودت برو!

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۹۸

شنیده‌ایم سیاسی در صحبتی با درخشان اعلام کرده «برای من استقلال‌تهران و اهواز فرقی ندارد و کلا به رنگ‌آبی حساسیت دارم، اگر به این استقلال‌ها باختی منتظر حکم برکناری‌ نباش و خودت برو»

حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حساسیت شدیدی نسبت به رنگ آبی و استقلال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیاسی در آستانه بازی پرسپولیس و استقلال صنعتی‌خوزستان با حمید درخشان سرمربی سرخپوشان تهرانی اتمام حجت کرده و یک بار دیگر به او تاکید کرده که تحت هیچ شرایطی طاقت ناکامی مقابل استقلال را ندارد.

شنیده‌ایم سیاسی در صحبتی که با درخشان داشته به سرمربی تیمش اعلام کرده: «برای من استقلال‌تهران و استقلال‌اهواز فرقی ندارد و کلا به رنگ‌آبی حساسیت دارم و اگر به این استقلال یا استقلال‌تهران باختی منتظر حکم برکناری‌ نباش و خودت از پرسپولیس برو».

به نظر می‌رسد رئیس هیات مدیره پرسپولیس که فوتبالی نیست و قواعد این رشته را چندان نمی‌داند، سرمربی سرخپوشان تهرانی را به شدت تحت فشار قرار داده تا هر طور که شده ۳ امتیاز بازی این هفته مقابل استقلال خوزستان را بگیرد، اما سیاسی که تازه‌وارد خانواده فوتبال شده باید بداند فوتبال قانون نانوشته‌ای دارد و هرگز نمی‌توان همواره مقابل حریفان پیروز بود و ۳ امتیاز را گرفت و تحت‌فشار قرار دادن سرمربی و بازیکنان می‌تواند تبعات منفی داشته باشد و حتی یک تیم را تا مرز نابودی پیش ببرد.

پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی داشته و نباید انتظار داشت که درخشان به این سرعت تمام مشکلات تیم را حل کند و بتواند در هر بازی به پیروزی برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز