خبرگزاری کار ایران

سیاسی خبر داد:

انتخاب مدیرعامل‌جدید پرسپولیس در صورت حضور تمام اعضای هیات‌مدیره

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۶۱

اگر یک یا دو نفر از اعضا نباشند، تصمیم‌گیری در مورد مدیرعامل جدید باشگاه به حضور همه اعضای هیات‌مدیره در جلسات بعد موکول خواهد شد.

حمید رضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دیروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد روز دوشنبه و در جلسه هیات مدیره در مورد انتخاب مدیر عامل جدید باشگاه صحبت خواهیم کرد، اما نظر مهدی خواجه‌وند با او متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس امروز در مصاحبه‌ای مدعی شده که قرار نیست در جلسه دوشنبه هیات‌مدیره در مورد مدیرعامل جدید باشگاه صحبت کنیم. این مسائل نشان می‌دهد بین رئیس هیات‌مدیره و سخنگوی باشگاه‌پرسپولیس هماهنگی لازم وجود ندارد و در اظهارنظرهای آنها ضد و نقیض وجود دارد.

در همین رابطه با رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم که سیاسی در این رابطه به ایلنا گفت: اگر همه اعضا در جلسه فردا حضور داشته باشند، در مورد انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه صحبت خواهیم کرد، اما اگر یک یا دو نفر از اعضا نباشند، تصمیم‌گیری در مورد مدیرعامل جدید باشگاه به حضور همه اعضای هیات‌مدیره در جلسات بعد موکول خواهد شد.

به هر حال پرسپولیس در حال‌حاضر با بهروز منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه به کار خودش ادامه می‌دهد و هواداران باشگاه منتظرند هر چه سریع‌تر مدیر‌عامل‌جدید باشگاه انتخاب و معرفی شود، اما به نظر می‌رسد اعضای هیات‌مدیره هنوز به جمع بندی نهایی در این رابطه نرسیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز