خبرگزاری کار ایران

روزهای سخت پرسپولیس در راه است؛

عیار حمید درخشان در اصفهان مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۱۲

پرسپولیس در ۳ بازی گذشته در تهران با نفت مسجد سلیمان، ‌ راه‌آهن و استقلال‌خوزستان به میدان رفته که ۷ امتیاز کسب کرده، اما آنچه مشخص است اینکه پرسپولیس به لحاظ فنی مشکلات زیادی دارد…

کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی باعثشد پرسپولیس تا حدودی از بحران خارج شود، اما به نظر می‌رسد روزهای سخت تیم درخشان در راه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا سیاسی با توجه به نتایج ضعیف پرسپولیس با علی دایی دست به تغییرات گسترده در نیمکت پرسپولیس زد و حمید درخشان را با کادری جدید جایگزین دایی کرد. پرسپولیس با در خشان در ۳ بازی گذشته خود ۷ امتیاز گرفت تا آرامش تا حدودی به این مجموعه برگردد و سرخ‌پوشان تهرانی تا حدی از بحران و جنجال فاصله بگیرند، اما به نظر می‌رسد روزهای سخت برای پرسپولیس در راه است.

پرسپولیس در ۳ بازی گذشته در تهران با نفت مسجد سلیمان، ‌ راه آهن و استقلال‌خوزستان به میدان رفته که ۷ امتیاز کسب کرده، اما آنچه مشخص است اینکه پرسپولیس به لحاظ فنی مشکلات زیادی دارد و بعید است با این شرایط بتواند در ادامه لیگ نتایج قابل توجهی کسب کند. پرسپولیس درخط دفاع، هافبک و حمله نیاز به بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار دارد و تا زمانی که این مجموعه تقویت نشود، نمی توان به آینده پرسپولیس امیدوار بود.

پرسپولیس این هفته باید به اصفهان برود و با سپاهان بازی کند. سخت‌ترین بازی برای درخشان فرا رسیده و تیم او را برای اولین‌بار باید خارج از خانه ببینیم، آن هم در مقابل سپاهان که به لحاظ سازماندهی بهترین باشگاه ایران است و تیم بسیار خوب و پرمهره ای دارد. سپاهان در خانه تیم بسیار خطرناکی ا ست و به هیچ وجه راحت امتیاز نمی دهد به خصوص درحال حاضر که با ۱۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول است و چشم به سه امیتاز این بازی خانگی دوخته است. سپاهان فصل گذشته ناکام بود و نمی خواهد به هیچ وجه امسال بدون جام بماند به همین دلیل روی امتیازات بازیهای خانگی اش حساب ویژه ای باز کرده است و بعید است پرسپولیس با توجه به مشکلات فنی که دارد، بتواند در اصفهان به پیروزی برسد.

پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان ۴ بازی سخت دیگر تا پایان فصل دارد و به ترتیب باید مقابل سایپا، پیکان، گسترش‌فولاد تبریز و استقلال‌تهران به میدان برود، اما مهم‌ترین بازی سرخ‌پوشان‌تهرانی مقابل سپاهان در اصفهان است، چراکه عیار واقعی درخشان و تیمش در این دیدار خارج از خانه مشخص می‌شود و اگر نتواند به پیروزی برسد، ‌ باید منتظر هجوم حواشی جدید به این مجموعه باشیم و در این صورت پرسپولیس دوباره وارد بحران می‌شود، بحرانی که خارج شدن از آن با توجه به نام بزرگی که علی دایی دارد، ‌ بسیار سخت به نظر می‌رسد.

در پایان باید به سیاسی به عنوان رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس اشاره کنیم. سیاسی که دایی را اخراج کرد و درخشان را جایگزین او کرد، در صورت عدم حضور پرسپولیس در جمع مدعیان و کسب عنوان‌قهرمانی، بزرگ‌ترین بازنده اتفاقات و تغییرات پرسپولیس در این فصل لقب خواهد گرفت. سیاسی در این مدت سعی کرده آرامش امروز پرسپولیس را به نام خودش تمام کند، اما در صورت شکست پرسپولیس در ادامه لیگ، باید او را مقصر اصلی ناکامی های پرسپولیس در این فصل قلمداد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز