خبرگزاری کار ایران

هیچ بحرانی در تیم نداریم؛

صاحب‌پناه: جایگاه قلعه‌نویی در استقلال محکم است / شک‌نکنید مدعی‌اصلی‌قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۴۲

هیچ بحرانی وجود ندارد و تیم در آرامش کامل است. ذات ورزش برد و باخت است و کسی که تحمل باخت را داشته باشد آدم بزرگی است و سکوی بردهای بعدی‌اش می‌شود

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با قدرت تمام از امیر قلعه‌نویی و شاگردانش حمایت می‌کند چراکه معتقد است آبی‌پوشان تهرانی نمایش بسیار خوبی در لیگ دارند و فقط بدشانسی اجازه نداده که در سه بازی اخیر نتیجه بگیرند اما قطعا مدعی اصلی قهرمانی هستند.

صحبت‌های کامران صاحب‌پناه با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*در مورد ۳ باخت متوالی استقلال چه صحبتی دارید؟
بالاخره تیم‌های بزرگ هم به افت می‌روند و استقلال هم همین شرایط را داشت، اما الان در کورس هستیم و با یک برد دیگر صدر جدول را پس می‌گیریم. هیچ اتفاقی نیفتاده و اتفاقاتی که برای ما افتاد، اسمش باخت نیست و بدشانسی است. هم بچه‌های تیم، هم کادر فنی و هم مدیریت خوب کار کردند و قرار نیست همیشه گریبان ما را بگیرد. شک و شبهه‌ای نیست که با درایت کادر فنی به صدر جدول برمی‌گردیم. جا دارد از کل کادر فنی تیم استقلال که زحمت می‌کشند تشکر کنم.

*استقلال در حال حاضر بحران ندارد؟
هیچ بحرانی وجود ندارد و تیم در آرامش کامل است. ذات ورزش برد و باخت است و کسی که تحمل باخت را داشته باشد آدم بزرگی است و سکوی بردهای بعدی‌اش می‌شود. هیچ بحرانی وجود ندارد و تیم تحت حمایت کامل باشگاه است و صددرصد نتیجه می‌گیریم.

*جایگاه قلعه‌نویی در استقلال محکم است؟
بله؛ باشگاه از امیر قلعه‌نویی حمایت کامل را دارد و از سرمربی گرفته تا سرپرست و مربیان و بدنساز همه کارشان را انجام می‌دهند. استقلال اگر بد بازی می‌کرد و می‌باخت، بحثدیگری بود اما تیم خوب بازی می‌کند و بدشانسی هستیم و عوامل غیرفوتبالی باعثشکست ما می‌شود.

*بازی با ملوان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
ملوان تیم بزرگی است اما بالاخره حریفش استقلال است و عزمش را جزم کرده تا در این بازی نتیجه بگیرد. به همه بچه‌های تیم می‌گویم اگر در اندازه‌های خودشان باشند ملوان را می‌بریم. ملوان تیم بزرگی است و به مردم فوتبال دوست انزلی به خاطر تیم خوبی که دارند تبریک می‌گویم اما آنچه که مهم است اینکه ما نیاز به این سه امتیاز داریم و باید آن را بگیریم.

*استقلال قهرمان لیگ امسال می‌شود؟
شک نکنید تیم بسته شده تا مدعی باشد. قول قهرمانی دادن اشتباه است و ممکن است یک اتفاق کوچه قهرمانی را از ما بگیرد اما توکل به خدا یکی از مدعیان قهرمانی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز