خبرگزاری کار ایران

هفته سیاه سیاسی کامل شد؛

ترسوترین پرسپولیس تاریخ به سپاهان باخت / رویای قهرمانی سرخ ها بر باد رفت!

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۲۶

فوتبال در اصفهان آن روی دیگرش را به سیاسی نشان داد اما این شروع مشکلات پرسپولیس است چرا که تیم درخشان تا تیم شدن فاصله بسیار زیادی دارد و مشکلات فنی این تیم حداقل تا چند ماه آینده حل نخواهد شد.

مردم پرسپولیس را به خاطر شجاعتش دوست دارند، تیمی که همواره جنگنده و دونده ظاهر شده و حریفانش را تحت فشار قرار داده و توانسته به به یکی از بزرگترین تیم های ایران و حتی آسیا تبدیل شود، اما تیم حمید درخشان در اصفهان هیچ نشانی از پرسپولیس کوبنده نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس در اصفهان و در دیدار مقابل سپاهان نمایش بسیار ضعیفی داشت، انگار لباس این تیم را تعدادی بازیکن معمولی به تن کرده بودند و مقابل شاگردان حسین فرکی ایستاده بودند.

برنامه حمید درخشان در فولادشهر دفاع از نوع اتوبوسی بود و تمام شاگردانش را به یک سوم دفاعی فراخوانده بود تا شاید از این بازی سخت خارج از خانه یک امتیاز بگیرد، اما در نهایت حق به حقدار رسید و سپاهان ۳ امتیاز این بازی خانگی را کسب کرد، هر چند اگر طلایی پوشان اصفهانی خوش شانس بودند شکست سنگین تری را به پرسپولیس تحمیل می کردند.

پرسپولیس اولین شکست خود با درخشان را دشت کرد تا هفته سیاه حمید رضا سیاسی رقم بخورد، چراکه تیم نوجوانان پرسپولیس هم در همین روز دربی را به نوجوانان استقلال باخت و عصر پنج شنبه هم راه آهن تیم دیگر سیاسی هم در اهواز به استقلال صنعتی خوزستان باخته بود، البته در این دیدار شاگردان حمید استیلی هم اخلاق را باختند و هم نتیجه را تا یکی از زشت ترین روزهای فوتبال ایران توسط احمدرضا عابدزاده و علی لطیفی دستیاران استیلی در اهواز رقم بخورد.

دقیقا پس از بازی پرسپولیس و راه آهن بود که سیاسی در گفتگویی خصوصی با نگارنده مطلب مدعی شد شما دیگر هرگز باخت پرسپولیس را در این فصل نخواهید دید!!! همانجا بود که به رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفتیم فوتبال بالا و پائین زیاد دارد و پرسپولیس با توجه به ضعف های فنی اش، روزهای سختی در پیش دارد و باید منتظر شکست های این تیم در هفته های آینده باشید، اما انگار میخ آهنی بر سنگ فرو نمی رفت و سیاسی همچنان بر مواضع خود پافشاری می کرد.

البته از سیاسی نباید انتظاری بیش از این داشت چراکه شناختی از فوتبال ندارد و بیشتر احساسی اظهارنظر می کند تا منطق فوتبال را در نظر بگیرد و واقعیت های تیمش را ببیند.

فوتبال در اصفهان آن روی سکه خودش را به سیاسی نشان داد، اما این شروع مشکلات پرسپولیس است چراکه تیم حمید درخشان تا تیم شدن فاصله بسیار زیادی دارد و مشکلات فنی این تیم حداقل تا چند ماه آینده حل نخواهد شد و تا آن زمان هم لیگ به اتمام رسیده، اما باید به این نکته اشاره کنیم که سیاسی دلیل برکناری علی دایی را دور شدن تیمش از قهرمانی اعلام کرده بود، اما آیا امروز پرسپولیس که از تراکتورسازی ۹ و از استقلال ۶ امتیاز عقب است، شانسی برای قهرمانی دارد و می تواند به جمع مدعیان نزدیک شود؟ این سئوالی است که حمید رضا سیاسی باید به آن پاسخ دهد، کسی که در پرسپولیس به اوج شهرت رسیده، اما هنوز کاری برای این تیم انجام نداده است.

* مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز