خبرگزاری کار ایران

محمدزاده به ایلنا خبر داد:

رسیدگی به پرونده کارت‌های معافیت۲۷ بازیکن‌لیگ / رفع منع قانونی فعالیت کمالوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۲۹

ما تابع قانون هستیم و نمی توانیم تندتر یا کندتر از آن حرکت کنیم. میزان محرومیت کمالوند مشخص است و او محرومیت مادام العمر نداشته که مقابل فعالیت او را بگیریم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از رسیدگی به پرونده کارت‌های جعلی پایان خدمت بازیکنان لیگ برتر خبر داد و گفت: از امروز کار بررسی این پرونده‌ها را با احضار بازیکنان آغاز می‌کنیم.

علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر افزود: اسامی۲۷ بازیکن لیگ برتر که دارای کارت‌های معافیت مشکل‌دار هستند از امروز به نوبت بررسی خواهد شد و به همین منظور بازیکنانی که صاحب اینگونه کارت‌ها هستند در وقت‌های تعیین شده در جلسات رسیدگی حضور خواهند داشت و پاسخگوی ابهامات موجود خواهند بود.

محمدزاده در مورد رأی احتمالی بازیکنانی که صاحب کارت‌های پایان خدمت جعلی هستند، گفت: نمی‌توانیم در مورد اعلام رأی اظهارنظر کنیم و در حال حاضر باید ابتدا زوایای این پرونده و تخلفات احتمالی بررسی شود تا متناسب با آن به اعلام رأی بپردازیم.

وی درخصوص منع قانونی فعالیت فراز کمالوند برای فعالیت در لیگ برتر اظهار داشت: وی بخش عمده دوره محرومیت خود را سپری کرده و منعی برای فعالیت ندارد و پیوستن این مربی به تیم گسترش‌فولاد تبریز بلامانع بوده است.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه آیا با اینگونه برخوردهای مقطعی با مربیان متخلف می‌توان به پاک‌شدن فضای فوتبال امیدوار بود، گفت: به هر حال ما تابع قانون هستیم و نمی‌توانیم تندتر یا کندتر از آن حرکت کنیم. میزان محرومیت کمالوند مشخص است و او محرومیت مادام‌العمر نداشته که مقابل فعالیت او را بگیریم. هر چند معتقدم باید با تخلفات هنگفت در فوتبال برخورد جدی و قاطع داشت و البته در چارچوب قانون عمل کرد.

محمدزاده در پایان پیرامون اتفاقات دیدار استقلال خوزستان و راه‌آهن گفت: تخلفاتی که در حیطه زمین فوتبال اتفاق افتاده به کمیته انضباطی مربوط است و آنها در به این تخلفات رسیدگی خواهند کرد ولی در صورتی که مصاحبه‌های خاصی و یا شکایتی به کمیته اخلاق ارجاع شود، به آنها رسیدگی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز