خبرگزاری کار ایران

فردا و در دیداری تدارکاتی؛

تیم فوتبال امید به مصاف تراکتورسازی می رود / دلخوری وینگادا از غیبت بازیکنان امید

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۹۶

پس از لغو دیدار با عمان، رایزنی‌هایی با چند باشگاه لیگ برتری برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم امید صورت گرفت که در نهایت تیم تراکتورسازی به عنوان نخستین حریف تدارکاتی این تیم انتخاب شد.

تیم فوتبال امید کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی آماده‌سازی تهران فردا پنجشنبه به دیدار تراکتورسازی تبریز می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ریو ۲۰۱۴ برزیل آماده می‌کند، نخستین اردوی آماده‌سازی خود را از روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرده است.

پس از لغو دیدار با تیم ملی عمان که قرار بود روز آخر این اردو برگزار شود، رایزنی‌هایی با چند باشگاه لیگ برتری برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم امید صورت گرفت که در نهایت تیم تراکتورسازی تبریز به عنوان نخستین حریف تدارکاتی این تیم انتخاب شد.

بر این اساس، شاگردان نلو وینگادا ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا پنجشنبه در زمین جی به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می‌روند.

از سوی دیگر علی کریمی به دلیل مصدومیت و بهنام برزای و مهدی مهدی‌پور‌‎ از تیم راه‌آهن، ارسلان مطهری و آرش رضاوند از تیم نفت تهران، محمد اخباری شاد از تیم سایپا و یوسف وکیا از تیم فولاد به خاطر مخالفت باشگاه‌های خود در این مرحله از اردوی تیم امید حضور ندارند که این موضوع باعثناراحتی کادر فنی امید شده است.

این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران تا روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز