خبرگزاری کار ایران

فوتبال قهرمانی جوانان آسیا - میانمار؛

استارت جوانان ایران برای قهرمانی آسیا / تایلند نخستین حریف شاگردان دوستی

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۲۲

فوتبال ایران پس از ناکامی تیم های نوجوانان و امیدها حالا تمام نگاه های خود را به ساق های جوانان فوتبال کشور دوخته تا در آوردگاه میانمار به ناکامی تیم های فوتبال پایه پایان دهند.

تیم فوتبال جوانان ایران فردا پنجشنبه در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تایلند می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا از فردا به میزبانی میانمار آغاز می‌شود و جوانان کشورمان در نخستین دیدار به مصاف تایلند خواهند رفت. تیم ایران در گروه اول این رقابت‌ها با میزبان مسابقات میانمار، تایلند و یمن هم‌گروه است.

شاگردان علی دوستی بعد از اینکه صعودشان به این رقابت‌ها قطعی شد با برگزاری اردوهای مقطعی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های داخلی و خارجی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده کردند.

ایران سال‌هاست که در این رده نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و در حسرت صعود به جام جهانی به سر می‌برد.

با توجه به تجربه علی دوستی و اینکه او پیش از این توانسته دو بار تیم نوجوانان کشورمان را به جام جهانی برساند بسیار امیدواریم که تیم جوانان اینبار بتواند به طلسم ناکامی های خود پایان دهد و با صعود به جام جهانی سرفصل تازه ای را در فوتبال این رده سنی برای کشورمان رقم بزند.

ایران در اولین بازی خود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه فردا به مصاف تایلند می‌رود. تایلند همواره در بخش پایه قوی عمل کرده و بدون شک شاگردان دوستی در بازی اول خود کار راحتی مقابل این حریف شرق آسیایی خود پیش رو نخواهند داشت.

به هرحال فردا در حالی از تیم جوانان ایران تحت هدایت علی دوستی رونمایی می‌شود که انتظار از شاگردان دوستی یک شروع خوب و امیدوار کننده در رقابت های قهرمانی آسیاست که بتواند زمینه صعود این تیم را حتی تا مراحل پایانی فراهم کند.

فوتبال ایران پس از ناکامی تیم نوجوانان و امیدها حالا تمام نگاه های خود را به ساق های جوانان فوتبال کشور دوخته تا در آوردگاه میانمار به ناکامی تیم های فوتبال پایه پایان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز