خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس با این تیم هیچی نمی‌شود؛

قلیچ: سیاسی دنبال دیگ شله‌زرد است، نه لیگ / عبدی هم سن بچه من است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۷۱

آن ۲۵ قهرمانی، قهرمانی باشگاه صندوق‌عقب بود. البته به آن صندوق‌عقب خیانت نمی‌شد و پول‌ها گم نمی‌شد و مثل الان نبود که معلوم نیست پول‌ها کجا می‌رود. آن قهرمانی با ابرمرد فوتبال ایران به دست آمد…

دروازه‌بان سابق پرسپولیس هیچ امیدی به این تیم ندارد و معتقد است سرخ‌پوشان تهرانی با این مربی و بازیکنان هرگز نمی‌توانند در این فصل قهرمان شوند، چراکه پرسپولیس مربی و بازیکنان سطح بالایی ندارد تا توان رقابت با دیگر مدعیان را داشته باشد.

گفت‌وگوی وحید قلیچ با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در مورد دعواها و درگیری‌هایی که در پرسپولیس وجود دارد، چه نظری دارید؟
متاسفانه پرسپولیس الان صاحب ندارد و هر کسی از راه می‌رسد اظهارنظر می‌کند و هر حرفی که دلش می‌خواهد می‌زند. زمان ما بازیکنی که از تیم کنار گذاشته می‌شد به این راحتی‌ها نمی‌توانست به تیم برگردد.

اما بهروز رهبری‌فرد با گل و شیرینی برمی‌گشت؟

علی پروین در آن مقطع یک مقدار سازش می‌کرد. شما رهبری‌فرد را نگاه نکنید، بهروز رهبری‌فرد از روی دلسوزی‌ حرف می‌زد و علی‌آقا می‌دید بهروز از سر دلسوزی حرف‌زده اجازه می‌داد به تیم برگردد، اما الان این‌طوری نیست و طرف به مربی‌اش فحش می‌دهد و با یک معذرت‌خواهی ساده خیلی سریع برمی‌گردد. مربی اینقدر بی‌بخار است که کاری نمی‌تواند بکند. اگر بازیکنان پرسپولیس به نادر باقری هزار تا فحش هم بدهند مشکلی برای او پیش نمی‌آید، چون باقری دنبال مساوی است و به یک نتیجه مساوی هم راضی است. اینها نتیجه‌گرا هستند و اخلاق‌گرا نیستند.

گویا از شرایط موجود خیلی ناراحت هستید؟
من هر کسی که اشتباه کند انتقاد می‌کنم و حرفم را می‌زنم. من پرسپولیسی هستم و تیم را دوست دارم و از هیچ احدی نمی‌ترسم. علی پروین ۳۰ سال قبل به من گفت راه درست را برو و ایرادی نداشته باش و از هیچ کس نترس به همین دلیل من هم آتویی ندارم که بترسم و راحت حرفم را می‌زنم.

عبدی اعلام کرده اگر قلیچ بخواهد به پرسپولیس بیاید باید صلاحیت او تایید شود…

آقای‌عبدی شما از من چه شناختی داری؟ عبدی هم سن بچه من است که این حرف‌ها را می‌زند. آقای عبدی اگر قرار بود صلاحیت من تایید شود ۲۵ سال قبل که شما جوانان بودی باید تایید می‌شد که خدا را شکر تایید شد. الان پیر و فرسوده شده‌ایم، اما آن موقع جوان بودیم. آقای‌عبدی من پیش خدا تایید شده‌ام، اما شما مطمئن‌باش با درخشان نتیجه نمی‌گیرید. اگر الان بهترین بازیکن دنیا را هم به پرسپولیس بیاورید، این پرسپولیس تیم نمی‌شود. در لیگ که قهرمان نمی‌شوند مگر اینکه در جام حذفی قهرمان شوند. آن ۲۵ قهرمانی تمام شد و به تاریخ پیوست. آن ۲۵ قهرمانی، قهرمانی باشگاه صندوق‌عقب بود. البته به آن صندوق‌عقب خیانت نمی‌شد و پول‌ها گم نمی‌شد و مثل الان نبود که معلوم نیست پول‌ها کجا می‌رود. آن قهرمانی با ابرمرد فوتبال ایران به دست آمد و دیگر تمام شد.

سیاسی و منتقمی برای حضور رئال‌مادرید در ایران به اسپانیا سفر کرده‌اند. با سفر رئال به تهران و بازی با پرسپولیس موافقید؟

اصلا چنین‌کاری درست نیست. این هزینه‌های زیاد را می‌کنند که پیشکسوتان‌رئال بیایند و با پرسپولیس بازی کنند. حالا بیایند و بازی کنند که چه شود؟ به جای این کارها بروید به فکر تیم و پیشکسوتان باشید که برخی از آنها نان شب ندارند. اینها اصلا به فکر تیم نیستند. پرسپولیس بازیکن ندارد و در این شرایط رئال به چه درد می‌خورد؟ به جای این کارها بروند یک مربی خوب و چند بازیکن سطح بالا بیاورند. حمید درخشان به چه درد پرسپولیس می‌خورد؟ خود دایی چه کار کرد که درخشان کند؟ من مخالف صددرصد این بازی هستم. سیاسی دنبال گنده‌کردن خودش است، نه اینکه بخواهد برای پرسپولیس کاری کند. سیاسی که هیچ، هر کس دیگری هم بیاید هیچ کاری نمی‌تواند کند. سیاسی گفته دنبال قهرمانی در لیگ است، اما فکر کنم او به جای لیگ، دنبال دیگ است چون چند وقت دیگر ماه محرم از راه می‌رسد و دنبال‌دیگ است تا شله‌زرد درست کنند. با این مربیان و بازیکنان هیچی نمی‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز