خبرگزاری کار ایران

هزینه بازی را اسپانسرها می‌دهند؛

سیاسی: باید با علی کریمی صحبت‌کنم / رئال با نفرات اصلی‌ به تهران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۶۵

همین الان ده‌ها اسپانسر با ما تماس گرفته‌اند و برای تامین‌هزینه این بازی اعلام آمادگی کرده‌اند، ضمن اینکه این بازی اسپانسرهای خاص خودش را دارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی شد که رئال مادرید تا بستان آینده با تمامی نفرات خود به تهران سفر خواهد کرد تا بازی دوستانه ای با سرخپوشان تهرانی برگزار کند اما همکاری های دو با شگاه تنها به این بازی معطوف نخواهد شد.

گفتگوی حمیدرضا سیاسی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

مذاکرات با روسای با شگاه رئال مادرید چطور بود؟
مذاکرات خوبی بود و در همه زمینه‌ها به توافق رسیدیم و بنا شد رئال‌مادرید در ماه جولای به ایران بیاید. رئال به ما اعلام کرده با تمام نفرات اصلی‌اش به تهران می‌آید و حتی اگر نفرات اصلی‌شان مصدوم باشند هم همراه تیم خواهند آمد، مگر اینکه بازیکن آنها نیز به عمل جراحی داشته باشد.

برخورد فلورنتینو پرز با شما چطور بود؟
ما با پرز و سانچز در این سفر صحبت کردیم و این دیدارها در بالاترین سطح ۲ باشگاه صورت گرفت. پرز و باشگاه رئال‌مادرید برخورد بسیار گرمی با ما داشتند و بسیار مهمان‌نوازی کردند و بالاترین نماد خود و پیراهن شماره ۱۰ باشگاه‌شان را به ما دادند و به صمیمانه‌ترین وجه از ما پذیرایی کردند که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنیم.

هزینه بازی با رئال چقدر است و این هزینه چگونه تامین خواهد شد؟
هزینه این بازی را اسپانسرها پرداخت می‌کنند. چندین اسپانسر می‌آیند و نسبت به چگونگی رئال در ایران هزینه این بازی تامین خواهد شد. همین الان ده‌ها اسپانسر با ما تماس گرفته‌اند و برای تامین‌هزینه این بازی اعلام آمادگی کرده‌اند، ضمن اینکه این بازی اسپانسرهای خاص خودش را دارد.

در این سفر در چه زمینه‌هایی با مدیران رئال گفت‌وگو کردید؟
بحثاول ما دیدار دوستانه بین ۲ تیم در تابستان‌آینده بود که تاریخ دقیق آن تا یک‌ماه آینده مشخص خواهد شد. بحثبعدی انتقال دانش‌فنی در سطح مربی، بازیکن و آکادمی‌فوتبال و انتقال‌بازیکن بین ۲ باشگاه بود. سومین محور گفت‌وگوهای ما صنعت و تجارت در فوتبال بود و قرار شد هیات بلند پایه‌ای از مستشاران اقتصادی‌شان را به ایران بفرستند تا ما را کمک کنند.

در مورد خداحافظی علی کریمی با فوتبال در دیدار مقابل رئال با مدیران این باشگاه صحبت کردید؟
من اول باید با خود علی کریمی صحبت کنم و اگر تمایل داشته باشد، استقبال می‌کنیم. من هنوز با خود کریمی در این رابطه صحبت نکرده‌ام و اگر رغبت نشان بدهد، قطعا در این بازی از او استفاده می‌کنیم تا از فوتبال خداحافظی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز