خبرگزاری کار ایران

فوتبال‌قهرمانی‌جوانان‌آسیا - میانمار؛

جوانان‌‌ایران به یمن هم باخت / شاهکار فوتبال‌پایه کامل شد!

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۴۱

تیم جوانان ایران با شکست برابر یمن وداعی زود هنگامی با رقابت‌های جوانان آسیا داشت تا پس از ناکامی تیم های نوجوانان و امید در سطح آسیا، سه گانه ناکامی های فوتبال پایه ایران کامل شود.

تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر یمن شکست خورد تا وداع زود هنگام با این مسابقات داشته باشد و پس از ناکامی تیم های نوجوانان و امید در سطح آسیا، سه گانه ناکامی های فوتبال پایه ایران کامل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۴ - میانمار ظهر امروز شنبه با برگزاری دو دیدار از گروه‌های A و C آغاز شد که در گروه A تیم فوتبال جوانان ایران با یک گل مقابل یمن تن به شکست داد. در این بازی که ورزشگاه " یات یانگون " برگزار شد، گل تیم یمن در دقیقه ۶ به ثمر رسید.

ترکیب ایران در این بازی که ٣ تغییر نسبت به بازی مقابل تایلند داشت به این شرح است:
دروازه بان: مهدی امینی
مدافعان: مجید حسینی، میثم جودکی(۶١ صادق محرمی)، آرمین سهرابیان، محسن آقایی
هافبک‌ها: سعید عزت‌اللهی، سعید آقایی، سیاوش حق‌نظری، حسین مهربان(۴٥ علی فتحیان، میلاد سرلک(۴٥ یوسف سیدی)
مهاجم: امیرمحمد مظلوم
ایران در دقیقه ۶ روی شوت بازیکن شماره ١١ یمن، عبدالحکیم السروری از داخل محوطه جریمه دروازه اش را باز شده دید. پس از این گل بازی روند آرامی را طی کرد و تا پایان نیمه اول ایران از یکی دو موقعیتی که روی دروازه یمن ایجاد کرد نتوانست استفاده کند.
با شروع نیمه دوم و با وارد شد علی فتحیان به زمین به جای حسین مهربان و یوسف سیدی به جای میلاد سرلک سیستم بازی ایران تغییر کرد و ایران توانست بیش از پیش شکل هجومی پیدا کند.
حملات ایران در مقابل دفاع پرتعداد یمنی ها به نتیجه نرسید. همچنین اتلاف وقت بازیکنان یمن موجب اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران به داور مسابقه شد. میثم جودکی در دقیقه ۶١ با صادق محرمی تعویض شد.
در دقایق پایانی بازی هم ایران دو موقعیت خطرناک به دست آورد که به ثمر نرسید.
به این ترتیب ایران با قبول دومین شکست در دور گروهی شانس صعود به یک چهارم نهایی بازی ها را از دست داد و باید در یک بازی تدارکاتی دوشنبه به دیدار میانمار برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز