خبرگزاری کار ایران

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران؛

ساعت بازی‌ الوند همدان و شهرداری دزفول تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۴۰

بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران هفته دوم تا چهارم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران، نیم ساعت زودتر از برنامه برگزار خواهد شد.

هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، در این هفته و در گروه چهارم تیم‌های شمالی سپیدرود رشت و خونه به خونه مازندران و همچنین گهردورود و بهمن شیراز، امروز یکشنبه به مصاف هم می‌روند و در دو دیدار دیگر که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. شهدای جویبار از گرند بجنورد پذیرایی می‌کند و در آخرین بازی، سمنان به مصاف شهرداری زنجان خواهد رفت.

بنابر اعلام مسئولان سازمان فوتبال ایران بازی‌های سه هفته آتی لیگ دسته دوم نیم ساعت زود‌تر از برنامه مشخص شده برگزار خواهد شد.

با این تغییر مسابقه بین الوند همدان و شهرداری دزفول از ساعت ۱۵:۴۵ به ۱۵:۱۵ تغییر پیدا کرده است.

همچنین تلاش فرشید گل‌محمدی، سرپرست، و وحید بیگم‌جانی، مدیرعامل الوندی‌ها، برای تغییر زمین مسابقه الوند از ورزشگاه شهید مفتح به ورزشگاه شهدای قدس بی‌نتیجه ماند و سیدعبدی افتخاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان، دستور به رفع مشکلات و ترمیم زمین چمن ورزشگاه شهید مفتح را صادر کرده است تا تنها نماینده لیگ دسته دومی استان بدون کمترین مشکلی پیگیر مسابقات خود باشند.

تا پایان هفته نخست و بدون در نظر گرفتن بازی معوقه گهردورود و گرند بجنورد، تیم الوند همدان با کسب یک امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه چهارم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران قرار گرفته است.

در هفته دوم، تیم الوند باز هم با قرعه میزبانی مواجه شده و باید روز سه‌شنبه، ۲۲ مهر ماه، از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مفتح از تیم شهرداری دزفول پذیرایی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز