خبرگزاری کار ایران

جوان‌ها استحقاق حضور در اردو را داشتند؛

کروز: برای انتخاب بازیکنان تیم ملی مشکل داریم / دیدار با بنفیکا محک مناسبی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۵۳۲

برنامه های تمرینی را دنبال می کنیم و یک فرصت دیگر به تمام بازیکنان مقابل بنفیکا می دهیم و می توانیم عملکرد بازیکنان را آنالیز کنیم و این دیدار می تواند محک مناسبی برای تمامی بازیکنان ایران باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در انتخاب بازیکنان برای جام ملت های آسیا با دشواری زیادی روبرو هستیم چرا که همه خوب هستند و سخت تمرین می کنند.

به گزارش ایلنا، اوسیانو کروز با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان در اردوی تدارکاتی پرتغال افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال تلاش دارند تا در جام ملت های آسیا حضور داشته باشند و این امر سبب شده کادر فنی برای انتخاب بازیکنان با مشکل روبرو شوند.

وی درباره هدف اصلی از تشکیل این اردو اظهار داشت: می خواهیم بهترین شرایط را در ماه ژانویه(دی ماه) که آغاز مسابقات جام ملت های آسیا است، داشته باشیم بنابر این باید در سطح رقابتی بالایی حضور داشته باشیم.

کروز ادامه داد: هدف اصلی این است که فوتبال خوبی را ارائه دهیم و همین طور در آینده تیم ملی را برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده کنیم. به همین منظور در این اردو از یک سری بازیکن جوان دعوت کردیم چرا که تمامی آنها استحقاق حضور در این اردو را داشتند.

مربی تیم ملی فوتبال درباره دیدار امروز سه شنبه برابر بنفیکا گفت: هدف از مسابقه با بنفیکا این بود که یک قدم دیگر در مسیر آماده سازی تیم قرار گیریم. همان برنامه ای که در دیدار نخست مقابل تیم استوریل داشتیم.

وی بیان داشت: برنامه های تمرینی را دنبال می کنیم و یک فرصت دیگر به تمام بازیکنان مقابل بنفیکا می دهیم و می توانیم عملکرد بازیکنان را آنالیز کنیم و این دیدار می تواند محک مناسبی برای تمامی بازیکنان ایران باشد.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا که دی ماه در استرالیا آغاز می شود، آماده می کند.

اردوی تیم ملی فوتبال ۱۲ مهرماه در پرتغال آغاز شد و ملی پوشان امروز(سه شنبه) در آخرین روز اردوی تدارکاتی خود به مصاف تیم بنفیکا می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز