خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان خصوصی سازی خبرداد:

استقلال برای واگذاری آماده تر از پرسپولیس است / آبان قیمت گذاری می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۲۴

باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با سازمان خصوصی داشته و کارهای آنها خوب جلو رفته است. پرسپولیسی ها هم باید صورت های مالی را زودتر امضا کنند و به این سازمان تحویل دهند.

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: باشگاه استقلال تهران برای واگذاری آماده تر از پرسپولیس است و به زودی قیمت گذاری دو باشگاه انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پوری حسینی افزود: باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با این سازمان داشته ولی مدیران پرسپولیس تا الان صورت های مالی را تایید نکرده اند ولی این هفته باید این کار صورت گیرد.

رییس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: همه مقدمات واگذاری انجام شده و آبان ماه قیمت گذاری دو باشگاه صورت می گیرد و آذر ماه آگهی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با سازمان خصوصی داشته و کارهای آنها خوب جلو رفته است. پرسپولیسی ها هم باید صورت های مالی را زودتر امضا کنند و به این سازمان تحویل دهند.

پوری حسینی تاکید کرد: قیمت پایه را اعلام نمی کنم تا هیات واگذاری آن را مصوب و اعلام کند. قیمت این دو باشگاه بر اساس بدهی و دارایی های آنها و بعد از اعلام رسمی کارشناس دادگستری خواهد بود و نحوه فروش به صورت نقد و نسیه است یعنی حدود بیست تا چهل درصد نقدی است و مابقی در اقساط دو تا پنج ساله پرداخت می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم صورت های مالی پرسپولیس را این هفته مدیران آن تایید کنند چرا تاخیر بیشتر منجر به برخورد سخت قانونی می شود، البته من همه این موارد را به اطلاع وزیر اقتصاد و امور دارایی رسانده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز