خبرگزاری کار ایران

مهدی هاشمی خبر داد:

بررسی عملکرد تیم های فوتبال پایه در فراکسیون ورزش / رسیدگی به مشکلات مدیریتی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۲۵

بررسی وضعیت فوتبال باعثمی شود بدانیم آیا برنامه ای برای رشد آینده وجود دارد یا نه؟ مشکلات این حوزه چیست؟ مدیریتی است یا ساختاری یا فرهنگی یا پشتیبانی.

نایب رییس هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به ضرورت آسیب شناسی در حوزه فوتبال، تصریح کرد: مجموعه فوتبال کشور نیاز به بررسی و مراقبت ویژه دارد زیرا دچار برخی معضلات، مشکلات و بیماری هاست که آنها را باید با نگاه کارشناسی، بررسی و درمان کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی درباره حضور ضعیف تیم ملی فوتبال پایه در مسابقات آسیایی گفت: هفته آینده جلسه هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس است و این موضوع در آنجا مطرح خواهد شد؛ ضمن آنکه کمیته فوتبال فراکسیون باید در این موضوع بررسی دقیق تر داشته باشد تا بر اساس یک گزارش و کار کارشناسی، اظهارنظرها انجام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید با کارشناسی و دقت نظر بیشتر مسائل ورزش کشور را به خصوص در حوزه فوتبال مورد بررسی و توجه قرار داد زیرا ممکن است هر کس صرفا از منظر خودش به این موضوع بپردازد و راهی برای حل مشکل ارائه کند.

هاشمی ادامه داد: بررسی وضع گذشته، حال و آینده فوتبال باعثمی شود بدانیم وضعیت آن نسبت به گذشته پیشرفت داشته یا دچار رکود بوده؛ آیا برنامه ای برای رشد آینده وجود دارد یا نه؛ مشکلات این حوزه چیست؛ مدیریتی است یا ساختاری یا فرهنگی یا پشتیبانی.

وی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی در این حوزه، تصریح کرد: هر کدام از این مسائل، می تواند ابعاد متفاوت و نتیجه گیری های مختلفی داشته باشد؛ مجموعه فوتبال کشور نیاز به بررسی و مراقبت ویژه دارد زیرا دچار برخی معضلات، مشکلات و بیماری هاست که این بیماری را باید کارشناسی شده بررسی و درمان کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه تصمیم گیری و اجرا در فوتبال کشور کار ساده ای نیست، در خصوص ضرورت تغییرات مدیریتی در این حوزه گفت: درباره این موضوع هنوز بررسی دقیق و کارشناسی صورت نگرفته است و تا زمانی که این تشخیص صورت نگیرد، ممکن است درمان مسائل آن به غلط انجام شود.

نایب رییس هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا تاکنون این فراکسیون به بحثمدیریت فوتبال کشور نپرداخته است، بیان کرد: من حضور ذهن ندارم چنین بحثی را پیش از این انجام داده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز