خبرگزاری کار ایران

مرحله یک‌شانزدهم نهایی؛

ادامه شگفتی‌ها در جام حذفی؛ سپاهان با فرکی حذف شد!

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۸۲

پس از تیم‌های صبای‌قم، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان، سپاهان‌اصفهان چهارمین تیم لیگ برتری بود که از گردونه مسابقات جامحذفی کنار رفت.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی دست یابد. با این شکست قهرمان دو فصل پیش جام حذفی، وداع زودهنگامی با این رقابت ها داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز سوم از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر امروز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان آغاز شد که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر تیم گل‌گهر به پایان رسید تا شگفتی بزرگ دیگری در این رقابت ها رقم بخورد.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار شد، مختار جمعه‌زاده در دقیقه ۱۰۵ و از روی نقطه پنالتی گل برتری تیم گل‌گهر را به ثمر رساند. در این بازی حسین رسولی بازیکن تیم گل‌گهر هم در دقیقه ۱۱۰ و با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

با این پیروزی گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود. سپاهان یکی از مدعیان این رقابت ها که ۲ سال پیش به عنوان قهرمانی دست یافته بود، با تحمل این شکست، وداع زودهنگامی با جام حذفی داشت.

پس از تیم‌های صبای قم، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان چهارمین تیم لیگ برتری بود که از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت.

مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
استقلال اهواز - نفت تهران، ساعت ۱۷، ورزشگاه تختی اهواز
فولاد نوین اهواز - استقلال تهران، ساعت ۱۹، ورزشگاه غدیر اهواز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز