خبرگزاری کار ایران

بازی‌های دشواری در پیش داریم؛

دینور‌زاده: نفت‌تهران را می‌بریم و صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۲۵

حضور در ۲ جبهه علاوه بر اینکه به توان آماده‌سازی تیم کمک می‌کند، سبب خواهد شد یک‌فصل مناسب و شایسته را رقم بزنیم و با اولویت حضور موفق در لیگ و جام‌حذفی این بازی‌ها را مهم و حیاتی قلمداد می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: یقین دارم تیم شهرداری با رسیدن به مرز خودباوری در بازی پیش‌روی جام حذفی مقابل نفت پیروز خواهد شد.

به گزارش ایلنا در اردبیل مهدی دینورزاده که تیمش صبای‌قم را در رقابت‌های جام‌حذفی از دور رقابت‌ها حذف کرد، اظهار کرد: برای ما بازی جام‌حذفی و لیگ دسته یک تفاوت چندانی در تلاش برای بردن و نتیجه‌گرفتن ندارد و ما مصمم هستیم تیم شهرداری را به عنوان یک تیم آماده برای حضور موفق در لیگ‌یک و جام حذفی با تدابیر ویژه سرپا نگه داریم و قطعا با سرمایه‌گذاری که روی جوانان انجام دادیم به این موفقیت دست خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه قبل از دیدار با تیم نفت‌تهران در جام‌حذفی در لیگ دسته یک بازی‌های بسیار دشواری را در پیش داریم، افزود: حضور ما در ۲ جبهه علاوه بر اینکه به توان آماده‌سازی تیم کمک می‌کند، سبب خواهد شد یک فصل مناسب و شایسته را رقم بزنیم و با اولویت حضور موفق در لیگ یک و سپس جام حذفی این بازی‌ها را مهم و حیاتی قلمداد می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری‌اردبیل با بیان اینکه این تیم طی چند بازی آینده به خودباوری واقعی می‌رسد و اضطراب ۲۰ دقیقه اول بازی‌ها به حداقل می‌رسد، عنوان کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است تا تیم شهرداری‌اردبیل بتواند در مسابقات داخل و خارج از خانه نتایج خوب و مناسبی را به دست آورد که قطعا تدابیر ما برای حضور موفق این تیم در ۲ جبهه جام حذفی و لیگ دسته یک متفاوت خواهد بود.

دینورزاده در پایان از جام حذفی به عنوان جام شگفتی‌ها یاد کرد و گفت: همانطوری که دیدیم تیم‌هایی نظیر سپاهان و فولاد خوزستان به عنوان قهرمانان لیگ‌بر‌تر در‌‌ همان مراحل‌اولیه کنار رفتند و این حساسیت بازی‌های جام حذفی و غیرقابل پیش‌بینی بودن آن را اثبات کرده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز