خبرگزاری کار ایران

نتیجه کار درخشان در درازمدت مشخص می‌شود؛

پنجعلی: اسپانسرهای زیادی دوست دارند با پرسپولیس کار کنند / اخبار محرمانه نباید به بیرون درز کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۴۸

یک زمان هست که بازیکن با دوستش صحبت می‌کند و اخبار به بیرون درز می‌کند و نمی‌شود گفت که طرف جاسوس است، اما کل تیم یک خانواده است و باید همه چیز در داخل خانواده خاک شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است همکاری باشگاه با اسپانسر ممکن است مشکلات مقطعی برای پرسپولیس به وجود ورد اما در دراز مدت معضلی به وجود نخواهد آمد چراکه اسپانسرهای زیادی هستند که دوست دارند با پرسپولیس همکاری کنند.

گفت‌و‌گوی محمد پنجعلی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در مورد قطع همکاری پرسپولیس با اسپانسر باشگاه چه نظری دارید؟
به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئنا اسپانسرهای بهتری با باشگاه همکاری می‌کنند. همه می‌دانند پرسپولیس برند خیلی بزرگی است و حتما مشکلاتی داشته‌اند که قطع همکاری کرده‌اند و قطعا با اسپانسر بزرگتری همکاری می‌کنند.

* این قطع همکاری برای باشگاه مشکل‌ساز نمی‌شود؟
ممکن است در یک مقطعی مشکلاتی به وجود بیاید، اما خیلی سریع جمع و جور می‌شود چون باشگاه پیشنهاد برای اسپانسر زیاد دارد و خیلی‌ها هستند که دوست دارند با پرسپولیس همکاری کنند.

* در مورد جاسوس تیم و اخبار محرمانه‌ای که به بیرون درز می‌کند، چه نظری دارید؟
موارد زیادی از این مسائل بوده است. یک زمان هست که بازیکن با دوستش صحبت می‌کند و اخبار به بیرون درز می‌کند و نمی‌شود گفت طرف جاسوس است، اما کل تیم یک خانواده است و باید همه چیز در داخل خانواده خاک شود و اگر خبری بیرون می‌رود بازیکن بدون قصد و غرض حرفی می‌زند که مشکل‌ساز می‌شود، اما باید بداند مسائل خصوصی و محرمانه تیم نباید به بیرون درز کند.

* یکسری اتفاقات هم درون تیم می‌افتد، مثل اعتراض عباس‌زاده به تعویض، این مسائل را چطور ارزیابی می‌کنید؟
البته عباس‌زاده این مسائل را تکذیب کرد، اما کلا بازیکن باید خودش را به عنوان یک سرباز در تیم بداند. بازیکن حقوبق‌بگیر است یعنی کار می‌کند و در مقابل آن حقوقش را می‌گیرد. البته بازیکن باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذارد، چون هر ۲۵ نفر نمی‌توانند بازی کنند و کادر فنی صلاح می‌داند که چه کسی بازی کند.

* عملکرد درخشان را در این مدت چطور دیدید؟
باید کار را ادامه بدهیم و در دراز مدت کارش را ارزیابی کنیم. امیدواریم موفق شود چون درخشان موفق شود پرسپولیس موفق است و مردم خوشحال می‌شوند و در نهایت هدف همه ما خوشحالی مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز