خبرگزاری کار ایران

آیت اللهی خبر داد:

تعیین تکلیف وینگادای پرتغالی تا ۴۸ ساعت آینده / سه‌شنبه روز سرنوشت تیم امید

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۸۰

بحثاصلی منافع ملی ایران است و هدف ما فراهم آوردن شرایطی است که طی آن تیم‌های ملی ما رضایت مردم و فوتبال دوستان را جلب کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در پایان جلسه امروز مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت آینده کمیته فنی نظر نهایی خود را درباره تغییر در کادر فنی تیم امید اعلام کند.

به گزارش ایلنا، سید هادی آیت اللهی گفت: این جلسه درخصوص بررسی وضعیت تیم فوتبال امید و وضعیت عملکرد کادر فنی این تیم برگزار شد که بر اساس آن مقرر شد با توجه به گزارشی که سرمربی تیم ملی امید ارائه کرده و همینطور صحبت های اعضای کمیته فنی، پس از بررسی نقاط مثبت و منفی ظرف ۴۸ ساعت آینده این کمیته نظر خود را درباره تغییر در شرایط این تیم اعلام کند. بنابر این روز سه شنبه نظر نهایی درباره این تیم گرفته خواهد شد.

نایب رییس اول فدراسیون ادامه داد: در این جلسه که حبیب کاشانی هم حضور داشت وی نقطه نظرات خود را بیان کرد از جمله گزارشی درباره نشست روز گذشته با ریاست کمیته ملی المپیک ارائه شد.

وی تصریح کرد: به طور کلی جلسه بسیار خوبی بود و به نظرم به نفع فوتبال کشور خواهد بود. بحثاصلی منافع ملی ایران است و هدف ما فراهم آوردم شرایطی است که طی آن تیم های ملی ما رضایت مردم و فوتبال دوستان را جلب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز