خبرگزاری کار ایران

روز حادثه فرار رسید؛

کفاشیان و ضرغامی در دوئل واقعی / چه کسی به قلب‌فوتبال‌ شلیک‌ می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۸۲

دعوای فدراسیون فوتبال و تلویزیون حالا به نقطه حساسی رسیده و علی کفاشیان و زیر مجموعه‌اش قصد دارند مقابل این ناعدالتی بایستند و حق فوتبال را از صدا و سیما بگیرند

امروز بدون تردید سرنوشت‌سازترین روز فوتبال‌ایران در یک دهه اخیر است، روزی که مشخص خواهد شد زور فوتبال بیشتر است یا صدا و سیما، صدا و سیمایی که در سال‌های گذشته بدون رقیب بوده و حق فوتبال را نداده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داستان حق‌پخش مسابقات فوتبال ایران در سال‌های اخیر همواره مطرح بوده و به یکی از معضلات اصلی فوتبال ما تبدیل شده است. در این رابطه بحثزیاد است، اما اصل ماجرا این است که صدا و سیمای ایران دولتی است و به دلیل اینکه رقیب ندارد، حرف زور می‌زند و حق فوتبال را تمام و کمال پرداخت نکرده و اگر الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود همین دوزار هم در سال‌های اخیر از طرف تلویزیون به فوتبال پرداخت نمی‌شد.

دعوای فدراسیون‌فوتبال و تلویزیون حالا به نقطه حساسی رسیده و علی کفاشیان و زیر مجموعه‌اش قصد دارند مقابل این ناعدالتی بایستند و حق فوتبال را از صدا و سیما بگیرند. اگر منطقی به ماجرا نگاه کنیم باید بگوییم در این اتفاقات به فوتبال ظلم شده چراکه تلویزیون‌ایران به دلایلی که همه می‌دانند، حق فوتبال را تمام و کمال نمی‌دهد و اصرار دارد همچنان حرف، حرف خودش باشد و به همین دلیل است که فوتبال در این سال‌ها مظلوم واقع شده و نتوانسته حق واقعی‌اش را از تلویزیون بگیرد.

امروز اما روز دیگری برای فوتبال‌ایران است چرا کفاشیان و دیگر مدیران فوتبال ایران تصمیم گرفته‌اند جلوی این ناعدالتی بایستند و حق فوتبال را از صدا و سیما بگیرند و اجازه ندهند بیش از این به فوتبال ظلم شود. در این راستا اقدامات جدی و اولیه شروع شده و دیروز دوربین‌های صدا و سیما را به نشست‌های خبری پیش از بازی‌ها راه ندادند تا مدیران صدا و سیما متوجه شوند بحثکاملا جدی است و جنگ علنی شده است.

ما در گذشته هم شاهد این تهدیدها از سوی مدیران‌فدراسیون فوتبال بودیم، اما هرگز کسی نتوانست جلوی ورود دوربین‌ها به استادیوم‌ها را بگیرد و همیشه با یک تماس تلفنی از سوی مدیر بالادستی این مشکلات حل شد و به دست فراموشی سپرده شد، اما به نظر می‌رسد این بار قضیه کاملا جدی است و کفاشیان و زیر مجموعه‌اش قرار است جلوی ضرغامی و صدا و سیما بایستند و حق فوتبال را بگیرند.

گویا برای کفاشیان که همیشه همه چیز شوخی بوده، این بار قضیه کاملا جدی است، اما باید تا عصر منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی برنده این دوئل خواهد شد، کفاشیان یا ضرغامی؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز