خبرگزاری کار ایران

خرسند و آسوده خاطر هستم؛

قنبرپور: با وجدان راحت کار خود را به پایان رساندم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۳۱

امیدوارم هر کس وارد این فدراسیون می‌شود و فعالیت خود را در هر بخشی و هر تیمی آغاز می‌کند تا انتها موفق باشد و در نهایت برای این خانواده فوتبال آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره مدت زمان فعالیت خود در رده پایه فوتبال ملی به توضیحاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور در ابتدا گفت: از چهار سال و نیم پیش و از رده سنی زیر ۱۴ سال فعالیت خودم را در فدراسیون آغاز کردم و در فستیوال آسیایی این رده در همدان به عنوان قهرمانی رسیدیم. در ادامه، فعالیتم را در رده زیر ۱۳ سال دنبال کردم و در فستیوال آسیایی این رده هم که به میزبانی یزد برگزار شد توانستیم موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. در سالهای بعد بدنه اصلی تیم ملی نوجوانان و حدود ۱۵ بازیکن آن از همان تیمی که داشتیم تشکیل شد و توسط علی دوستی‌مهر که در آن زمان سرمربیگری تیم نوجوانان را برعهده داشت، توانست به جام جهانی صعود کند که حضور بازیکنانم در آن تیم باعثمباهات من است.

وی در ادامه افزود: رده نوجوانان سومین رده‌ای بود که فعالیت من در آن آغاز شد و در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در پاکستان به عنوان تیم اول گروه‌مان، به مرحله نهایی مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا تایلند صعود کردیم. بطور کلی در تمامی تورنمت‌های برون‌مرزی جزو مدعیان کسب مقام‌قهرمانی بودیم و مقام نایب‌قهرمانی کمترین دستاورد ما در تورنمنت‌ها بود. در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان تایلند هم با نشان دادن شایستگی خود توانستیم به عنوان تیم اول از مرحله‌گروهی به دور بعد صعود کنیم.

قنبرپور در ادامه گفت: اما در ادامه راه شانس با ما یار نبود و در نهایت پس از باخت به کره‌شمالی در ضربات پنالتی از مسابقات خارج شدیم، اما این موضوع به هیچ عنوان از شایستگی‌های بازیکنان تیم ملی کم نمی‌کند. چراکه به گفته کارشناسان حاضر در این مسابقات تیم ملی ایران به عنوان یک تیم تاکتیک‌پذیر و مستعد معرفی شد و ۴ بازیکن ما به عنوان تیم منتخب آسیا در این رده انتخاب شدند که این موضوع باعثافتخار من است.

وی در ادامه افزود: طی مدت ۴ سال و نیم گذشته در خدمت فدراسیون‌فوتبال به فعالیت پرداختم و از این بابت که در دوره مدیریت‌کفاشیان در این فدراسیون حضور داشتم بسیار خوشحالم و این امر جزو افتخارات من است. در مدت زمان حضورم، همه چیز در فدراسیون با تعامل و همدلی انجام شده است. امیدوارم هر کس وارد این فدراسیون می‌شود و فعالیت خود را در هر بخشی و هر تیمی آغاز می‌کند تا انتها موفق باشد و در نهایت برای این خانواده فوتبال آرزوی موفقیت دارم.

قنبرپور در پایان گفت: در پایان از همه پرسنل و مسئولین فدراسیون‌فوتبال که بنده حقیر را در این مدت تحمل کردند تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت و سلامت برای همه آنها دارم. البته جا دارد از کادر فنی تیم ملی نوجوانان هم در این مدت تشکر کرده و به آنها خسته نباشید بگویم، چراکه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و تمام سعی و تلاش خود را در زمینه حمایت از تیم ملی انجام دادند. از اینکه با وجدان راحت کار خود را به پایان رساندم بسیار خرسند و آسوده خاطر هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز