خبرگزاری کار ایران

دست‌ات را خوانده‌اند امیرخان؛

فصل‌ پرمصیبت قلعه‌نویی در استقلال / تندخو و عصبانی به سبک‌ژنرال!

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۶۳

چرا ژنرال به روزهای‌اول حضور در استقلال در یک‌دهه قبل‌برگشته و اینگونه همه را از دم تیغ می‌گذراند؟ امیر که در سال‌های اخیر سعی کرده شخصیتی جدید از خود ارائه کند، چه شده اینگونه پر خاشگر شده…

سرمربی استقلال این روزها به شدت تندخو شده؛ مدت‌ها بود امیر را این‌گونه نمی‌دیدیم، اما نتایج ضعیف استقلال در هفته‌های اخیر باعثشده تا او به شدت به زمین و زمان معترض باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتفاقات دیدار استقلال با پدیده در مشهد نشان می‌دهد امیر قلعه‌نویی که در سال‌های اخیر همواره سعی کرده بود آرامش خودش را حفظ کند و کمتر جنجال درست کند، به روزهای اول حضورش در استقلال برگشته و بسیار تندخو و عصبانی شده و حتی به دکتر تیمش هم حمله ور می‌شود و به شدت اعتراض می‌کند.

سوال اینجاست که دلیل رفتار قلعه‌نویی چیست؟ چرا او دوباره به روزهای اول حضورش در استقلال در یک دهه قبل برگشته و این‌گونه همه را از دم تیغ می‌گذراند؟ امیر که در سال‌های اخیر سعی کرده بود شخصیتی جدید از خودش ارائه کند، چه شده که این‌گونه پر خاشگر شده و به همه می‌تازد؟

به نظر می‌رسد ناکامی امیر در فصل‌گذشته و نتایج اخیر استقلال در ۵ بازی اخیر باعثشده این‌گونه تندخو و عصبانی شود. امیر همیشه همین بوده و وقتی تیمش نتیجه نگرفته، به همه چیز معترض بوده تا فشار روانی را از خود و تیمش دور کرده و افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهد، اما به نظر می‌رسد دیگر سر و صدا و داد و هوار کردن نمی‌تواند امیر را نجات دهد چراکه همگان دست او را خوانده‌اند و می‌دانند امیر با این ترفندها دنبال اهداف‌خاص خود است و می‌خواهد مسائل را آن‌گونه که می‌خواهد هدایت کند.

قلعه‌نویی سال بسیار سختی را پیش‌رو دارد، چراکه فصل قبل با وجود ستاره‌های بزرگی که در اختیار داشت نتوانست نتیجه بگیرد و اگر امسال هم ناکام بماند، کارنامه‌اش زیر سوال خواهد رفت و خود به خود به حاشیه کشیده خواهد شد و او را به یک مربی‌معمولی تبدیل خواهد کرد.

خود امیر هم به خوبی درک کرده که محبوبیت گذشته را نزد هواداران استقلال ندارد و با وجود آلترناتیوهایی همچون علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی کار برایش در استقلال سخت‌تر خواهد شد.

قلعه‌نویی باید بداند فوتبال نسبت به ۱۰ سال قبل عوض شده، اما او عوض نشده و همان مربی سنتی گذشته است و در این سال‌ها هم هرگز به خودش زحمت نداد تا در کلاس‌های پیشرفته اروپایی شرکت کند یا حداقل از دستیاران با دانشی استفاده کند تا ایرادات فنی‌اش را بپوشانند تا این‌گونه در مخمصه نیفتد.

وی تمام اعتبارش را در این فصل به پای استقلال ریخته، اما بعید است نتیجه‌ای بهتر از فصل‌قبل کسب کند تا دوباره خودش را احیا کند، شاید امیر تا پایان‌فصل در استقلال هم دوام نیاورد و خیلی زودتر از آنچه که تصورش را می‌کنیم با آبی‌ها وداع کند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز