خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج خبر داد:

خلیل‌زاده نمی‌تواند در سپاهان بازی کند / پولادی حق بازی در تیم ملی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۳۹

سازمان نظام وظیفه در حال بررسی مدارک و مستنداتی است که از سوی بازیکنان مبنی بر صحت ادعاهای شان در مورد کارت های پایان خدمت ارائه کرده اند و هر نامی که به سازمان لیگ ارائه شود از فعالیت او جلوگیری می شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه کارت پایان خدمت شجاع خلیل زاده بازیکن تیم سپاهان نیز از درجه اعتبار خارج است گفت: نام این بازیکن به تازگی به لیست بازیکنان دارای کارت پایان خدمت جعلی اضافه شده و وی نیز حق همراهی سپاهان در لیگ برتر را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج با بیان اینکه سازمان لیگ در برخورد با متخلفان کارت های پایان خدمت جعلی مصمم است و تاکنون نیز کارت بازی ۲۷ بازیکن لیگ باطل شده است، گفت: سازمان نظام وظیفه در حال بررسی مدارک و مستنداتی است که از سوی بازیکنان مبنی بر صحت ادعاهای شان در مورد کارت های پایان خدمت ارائه کرده اند و هر نامی که به سازمان لیگ ارائه شود از فعالیت او جلوگیری خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت سربازی مهرداد پولادی که در لیگ قطر مشغول به بازی است، اظهار داشت: این بازیکن باید تمام پول‌هایی که از باشگاه پرسپولیس به عنوان یک بازیکن حرفه ای گرفته، را به این باشگاه بازگرداند و به خدمت سربازی برود. ضمن اینکه پولادی نباید با این وضعیت در تیم ملی بازی کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نام عالیشاه هم در بین بازیکنانی که کارت معافیت سربازی آنها مشکل داشته است وجود دارد یا نه؟، گفت: نام عالیشاه را در این فهرست ندیده‌ام و تنها بازیکنی که به این لیست اضافه شده، شجاع خلیل‌زاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز