خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ما هم‌‌قسم شده‌اند؛

پورموسوی: ذوب‌آهن بهترین خط هافبک ایران را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۹۹

فکر می‌کنم بازیکنانمان هم‌ قسم شده‌اند که در دیدار با ذوب آهن، روز بد تیممان مقابل نفت مسجدسلیمان را جبران کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان در چارچوب مسابقات قهرمانی جام حذفی گفت: امروز یک روز سخت برای ما است. ما در مقابل تیمی بازی داریم که بهترین خط هافبک ایران را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید اکبر پورموسوی افزود: این تیم از بازیکنانی مانند رجب‌زاده، حدادی، ایمانی، مسلمان و دهنوی برخوردار است و می‌توان گفت فردا جنگ در میانه زمین است.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: هر دو تیم از شرایط یکسانی برخوردار هستند و امیدوارم بازی خوبی برگزار کنیم و در طول ۹۰ دقیقه، تیم ما پیروز میدان باشد. فکر می‌کنم بازیکنان ما هم‌ قسم شده‌اند که در دیدار با ذوب‌آهن، روز بد تیم‌مان مقابل نفت مسجدسلیمان را جبران کنند.

او در باره بازیکنانی که جذب کرده‌اند، خاطر نشان کرد: حجت‌ چهارمحالی را به عنوان یک مهاجم گلزن و میثم بائو را با توجه به اینکه احساس می‌کردیم در خط هافبک مشکل داریم، جذب کردیم. البته از بائو با توجه به شرایط فدراسیون، تا نیم فصل نمی‌توانیم استفاده کنیم. قطعا برای این دو خط در نیم فصل برنامه ویژه‌ای داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز