خبرگزاری کار ایران

روی استقلال شناخت کافی داریم؛

عابدینی: چند سال است منتظر بازی با استقلال هستیم / امیدوارم فوتبال ضرر نکند!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۲۴

باید بگویم که بازی با استقلال یک مسابقه خاطره‌انگیز برای ماست، چون قرار است با یکی از برترین تیم‌های آسیا بازی کنیم. ما چند سال منتظر این بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران بازی فردای تیمش مقابل استقلال را خاطره‌ انگیز و بزرگ توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، بهمن عابدینی درباره بازی فردای استقلال و پارسه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: باید بگویم که بازی با استقلال یک مسابقه خاطره‌انگیز برای ماست، چون قرار است با یکی از برترین تیم‌های آسیا بازی کنیم. ما چند سال منتظر این بازی بودیم، چون هم به جهت تجربه و هم به جهت تبلیغ برند پارسه برای ما مهم است اما ظاهرا بازی پخش مستقیم نمی‌شود.

وی ادامه داد: استقلال تیم کاملا شناخته شده‌ای است و این یعنی ما از آنها شناخت کافی داریم. استقلال بر اساس توانایی کادر فنی‌اش تیم عالی و خوبی است که بازیکنان کاربلد و باتجربه‌ای دارد. مسلما ما فردا کار دشواری داریم اما با توجه به اینکه بازیکنان جوانی در ترکیب‌مان هستند با انگیزه فراوانی مقابل استقلال به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای دیدار با استقلال خاطر نشان کرد: چهار - پنج بازیکن مصدوم در تیم ما هستند که اکثرا مانند سیدعباسی و علی قربانی از نفرات باتجربه به حساب می‌آیند اما در مقابل بازیکنان جوان و جویای نامی داریم که می‌توانند فردا روز خوبی مقابل استقلال داشته باشند.

عابدینی یادآور شد: تیم ما صددرصد خصوصی است. موسسه آموزشی پارسه کار فرهنگی و آموزشی انجام داده است و اسپانسری هم نداریم و به هیچ ارگان دولتی نیز وصل نیستیم. این خیلی خوب است که با چنین شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد، باشگاه پارسه تیم داری می‌کند.

وی تصریح کرد: من سخنگوی باشگاه نیستم اما لازم است بگویم سه - چهار سال دنبال این بودیم که در چنین مسابقه‌ای به میدان رفته و بازی‌مان پخش مستقیم شود که متاسفانه فردا این اتفاق رخ نخواهد داد. با این وجود ما به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال تابع تصمیمات مسئولان هستیم و امیدواریم فوتبال ما از این اتفاق ضرر نکند. البته تأکید می‌کنم که در این بین بیشترین ضرر را باشگاه پارسه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز