خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

نامه اعتراضی‌اسپانسر سابق پرسپولیس به وزارت‌ورزش / قراردادهای‌موازی دردسرساز شد‍

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۹۴

در حالیکه در قرارداد با شرکت موکل بنده متعهد شده بودند اگر در این میان جریانی موازی و مغایر با قرارداد مورد نظر با شرکت ما کشف شود، عهده‌دار خسارت خواهند بود.

وکیل حامی مالی سابق باشگاه پرسپولیس از ارسال نامه اعتراضی شرکت بهنام پیشروی کیش به وزارت ورزش خبر داد.

قهرمان شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پرونده شکایت شرکت بهنام پیشروی کیش از باشگاه پرسپولیس گفت: این شرکت از تاریخ ۱۲ تیرماه سال ۹۳ به مدت یک سال به منظور انجام کارهای تبلیغاتی در باشگاه پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بسته بود.

وی افزود: گویا این باشگاه در شرایطی با موکل بنده قرارداد بسته که پیش از این با ۴ شرکت دیگر نیز تا سال‌های ۹۵ و۹۶ قراردادهای تبلیغاتی بسته بودند، در حالیکه در قرارداد با شرکت موکل بنده متعهد شده بودند اگر در این میان جریانی موازی و مغایر با قرارداد مورد نظر با شرکت ما کشف شود، عهده‌دار خسارت خواهند بود.

شجاعی با اشاره به اینکه قرارداد منعقد شده مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بوده، گفت: تاکنون باشگاه پرسپولیس ۱۰ میلیارد تومان از شرکت بهنام پیشرو کیش دریافت کرده است.

وی ادامه داد: وقتی مسئولان شرکت از قراردادهای موازی باشگاه پرسپولیس خبردار شدند مراتب اعتراض خود را به مسئولان باشگاه اعلام کردند که در مقابل مدیران باشگاه اقدام عجیبی را انجام دادند. آنها در مرحله اول مکان استقرار نمایندگان شرکت در باشگاه را قفل کرده و به عبارتی نمایندگان اسپانسر را از باشگاه بیرون کردند.

شجاعی در پایان متذکر شد: با این اقداماتی که باشگاه پرسپولیس انجام داده، شرکت اظهارنامه‌ای را از طریق فکس و پست پیشتاز به امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و مسئول رسیدگی به مسائل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و طبق آن باشگاه پرسپولیس را مسئول وقایع اتفاق افتاده دانسته‌اند.

به نظر می رسد اتفاقات مربوط به اسپانسر باشگاه به همین جا ختم نشود، چراکه حواشی زیادی در این زمینه از بدو حضور این شرکت به عنوان اسپانسر پرسپولیس ایجاد شده بود و قابل پیش‌بینی بود دو طرف زودتر از زمان قابل پیش بینی به مشکل بر بخورند.

حال باید منتظر واکنش امیر رضا خادم و البته سیاسی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز