خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی جام حذفی؛

شکست یک‌نیمه‌ای استقلال مقابل پارسه / لشگر ژنرال در خطر حذف!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۱۹

استقلال که با گل دقیقه ۱۰۹ شهباززاده با گام‌هایی لرزان گام به مرحله یک هشتم گذاشته بود، نیمه اول دیدار با پارسه را با یک گل به حریف گمنام خود واگذار کرد تا در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار بگیرد.

استقلال که با گل دقیقه ۱۰۹ سجاد شهباززاده با گام‌هایی لرزان گام به مرحله یک هشتم نهایی گذاشته بود، نیمه اول دیدار با پارسه را با یک گل به حریف گمنام خود واگذار کرد تا در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دامه رقابت‌های جام حذفی و از مرحله یک هشتم نهایی تیم‌های استقلال و پارسه عصر امروز از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نیمه‌اول این تیم پارسه بود که موفق به شکست استقلال شد.

در این دیدار که حضور تنها ۵۰ تماشاگر در ورزشگاه‌آزادی سکوهای خالی را به رخ می‌کشید بازی با سوت محسن ترکی آغاز شد که تیم پارسه در دقیقه ۹ با گلزنی میلاد صف‌شکن شاگردان امیر قلعه‌نویی را شوکه کرد. این گل روی ارسال علیرضا طالقانی و ضربه دقیق صف‌شکن به ثمر رسید.

در این دیدار استقلال با ترکیب محسن فروزان، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، مهدی کریمیان(جاسم کرار)، سجاد شهباززاده و محمد قاضی بازی را آغاز کرد.

در مقابل تیم پارسه که هدایت آن را بهمن عابدینی برعهده دارد با ترکیب حمید نشاط جو، علیرضا افضلی، محسن میرابی، مجتبی ممشلی، محسن ورزکار، مهرداد عبدی، محمد طاهری، علی اکبر دوربینیان، امیرحسین ایپک‌چی، محمد شادکام و میلاد پورصف‌شکن گام به این میدان گذاشت.

با گل برتری تیم پارسه، استقلال حملات متعددی را روی دروازه حریف تدارک دید و یک‌بار ضربه سر قاضی روی ارسال حیدری به تیر دروازه حمید نشاط جو برخورد کرد. با وجود حملات استقلال، تیم پارسه با دفاع متراکم مقابل برنامه های هجومی تیم استقلال مقاومت کرد تا نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

حضور علی کریمی دستیار کارلوس کی روش در جایگاه ویژه باعثشد تماشاگران اندک روی سکوها به تشویق جادوگر فوتبال ایران بپردازند که با واکنش کریمی و ابراز احساسات هافبک سابق پرسپولیس مواجه شد.

از این مرحله عصر دیروز نیز ۶ دیدار برگزار شد که نتایج این دیدارها به این شرح بود:

صنعت‌ساری ۲ - پیکان‌تهران صفر

گل‌ها: امیر فرهنگ دوست(۹۰) و مجید عنایتی(۹۲)

استقلال‌خوزستان ۲ - ذوب‌آهن‌اصفهان ۳

گل: قاسم دهنوی(۳۷)، مهدی رجب‌زاده(۴۸پنالتی و ۹۲) برای ذوب و روح الله سیف‌الهی(۹۴) و میثم مجیدی(۷۵)

گسترش‌فولاد تبریز یک - پدیده مشهد ۲

گل: رضا عنایتی(۶۴ و ۱۱۴) برای پدیده و محمدامین درویشی(۵۵)

سایپای‌البرز صفر(یک) - تراکتورسازی‌تبریز صفر(۳)(صعود تراکتورسازی در ضربات پنالتی)

پرسپولیس یک(۴) - راه‌آهن یک(۱)(صعود پرسپولیس در ضربات پنالتی)

نفت مسجد سلیمان صفر(۲) - گل‌گهر سیرجان صفر(۴)(صعود گل گهر در ضربات پنالتی)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز