خبرگزاری کار ایران

این خط دفاعی به ما لطمه می‌زند؛

قلعه نویی: بردیم اما از بازیکنانم گلایه دارم / در مورد دربی تابع سازمان‌لیگ هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۳۹

بازیکنان استقلال باید بدانند در تیم بزرگی بازی می کنند و باید بزرگ فکر کنند ما بازیکنان ملی پوش زیادی داریم و سایر بازیکنان ما نیز باتجربه هستند و از آنان انتظار بیشتری می رود.

سرمربی استقلال گفت: درست است امروز برابر تیم پارسه پیروز شدیم و من باید خوشحال باشم، اما از بازیکنانم گلایه دارم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل پارسه در نشست خبری با اشاره به اینکه تیمش در دو موقعیت ۳۰ درصدی ۲ گل از حریف نه چندان مطرح خود دریافت کرده، گفت: در بازی مقابل پارسه به ما خیلی فشار آمد و به این تیم که فوتبال تمیزی مقابل ما انجام داد تبریک می‌گویم. درست است این بازی را بردیم، اما از بازیکنان تیم گلایه دارم. تیم ما راحت گل می‌خورد و این در ادامه لیگ و جام‌حذفی به ما لطمه خواهد زد.

سرمربی استقلال‌تهران اضافه کرد: این نوع خط دفاعی به ما لطمه می‌زند. درست است بردیم، اما در برد هم نقاط ضعفی وجود دارد. ما اصلا در این روزها به این بازی فکر نمی‌کردیم چراکه استقلال تیم بزرگی است و نباید در اینگونه بازی‌ها غافلگیر شود. بازیکنان استقلال باید بدانند در تیم بزرگی بازی می‌کنند و باید بزرگ فکر کنند. ما بازیکنان ملی‌پوش زیادی داریم و سایر بازیکنان ما نیز باتجربه هستند و از آنها انتظار بیشتری می‌رود.

قلعه نویی تاکیدکرد: در تیم استقلال اکثر بازیکنان فراز و نشیب دارند و فقط ۲ - ۳ نفر هستند روند خوبی دارند و این اصلا خوب نیست. تیم ما مشکل دارد و آسیب‌پذیر است. امیدوارم با اضافه‌شدن بازیکنان‌خط دفاعی که مصدوم‌اند این مشکل برطرف شود.

سرمربی استقلال در مورد اظهارات بهروان درخصوص بازی‌های این تیم در جام حذفی و لیگ‌برتر گفت: ما ۶ بازیکن ملی‌پوش داریم و زمان کافی برای ریکاوری و تمرین‌کردن آنها با سایر بازیکنان تیم در اختیار نداریم، از این رو درخواست تغییر زمان بازی را داریم. ما حداکثر ۵ روز فرصت برای ریکاوری لازم داریم و امیدواریم این فرصت به ما داده شود. با این همه هر تصمیمی که سازمان‌لیگ در این رابطه بگیرد را می‌پذیریم.

قلعه نویی درباره موضوع حق‌پخش تلویزیونی از رسانه ملی نیز گفت: امیدواریم این مشکل بین فدارسیون و رسانه‌ملی بر طرف و مسابقات‌فوتبال از این رسانه پخش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز