خبرگزاری کار ایران

حبیب کاشانی اعلام کرد:

گزینه‌های هدایت تیم فوتبال امید معرفی شدند / شش ایرانی و یک خارجی در لیست فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۴۸

علیرضا منصوریان، یحیی گل محمدی، وحید هاشمیان، هومن افاضلی، حسین فرکی، محمد مایلی کهن و زلاتکو کرانچار گزینه های هدایت تیم امید هستند که کرانچار را بنده معرفی کردم.

مدیر تیم فوتبال امید گزینه های هدایت تیم فوتبال امید را اعلام کرد که شش مربی ایرانی و یک مربی خارجی در لیست فدراسیون فوتبال قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید با تاکید بر اینکه هنوز منتظر مشخص شدن وضعیت نلو وینگادا مربی پرتغالی هستیم، در مورد گزینه های ایرانی و خارجی برای جانشینی وی گفت: از سوی کمیته فنی چند مربی جوان و چند مربی باتجربه معرفی شدند و یک مربی را هم بنده پیشنهاد دادم.

وی در مورد اسامی گزینه های مورد نظر تیم امید گفت: علیرضا منصوریان، یحیی گل محمدی، وحید هاشمیان، هومن افاضلی، حسین فرکی، محمد مایلی کهن و زلاتکو کرانچار گزینه های هدایت تیم امید هستند که کرانچار را بنده معرفی کردم.

کاشانی در مورد زمان معرفی سرمربی تیم فوتبال امید گفت: باید با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت کنم و شرایط را بررسی کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. در نهایت هم تصمیمی که به سود فوتبال است، بگیریم. کمیته ملی المپیک هم روی گزینه ایرانی نظر دارد و روی یک نفر بیش از بقیه تاکید دارد.

کاشانی در عین حال تاکید کرد: در جلسه ای که امروز با کارلوس کی روش داشتم او عملکرد فنی وینگادا با تیم امید را قابل دفاع ندانست و صراحتا اعلام کرد که نتایج وی در اینچئون قابل دفاع نیست.

مدیر تیم امید یادآور شد: وینگادا مخالفتی با بکارگیری مربی ایرانی در تیم امید ندارد ولی تاکید دارد که هر مربی می آید فدراسیون بطور کامل با او همکاری کند و باشگاه ها بازیکنان را در اختیارش قرار دهند.

کاشانی در پایان گفت: در تلاش هستیم ظرف چند روز آینده سرمربی تیم امید را معرفی کنم و بهترین گزینه را که به نفع فوتبال کشور باشد را برای هدایت این تیم انتخاب کنم تا بتوانیم به آرزوی چندین ساله فوتبال کشور در صعود به المپیک دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز