خبرگزاری کار ایران

نباید ابهامات را رسانه ای می کردند؛

کفاشیان: مجمع آذر ماه تغییرات را مشخص می کند / در جلسه با ضرغامی داستان گفتیم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۳۰

تا این لحظه هنوز بازی با کنیا قطعی نشده و در صورت لغو این بازی هیچ جایگزینی نداریم اما بازی با سوئد در فروردین ماه سال ۹۴ قطعی شده که این بازی تدارکاتی در پایتخت سوئد برگزار می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به رفع ابهامات و اشکالات مطرح شده از سوی هیات رئیسه گفت: در جلسه اخیر مشخص شد ما کاملا قانونی عمل کردیم و هیچ تصمیمی را بدون مصوبه هیئت رئیسه اجرا نکردیم. وی در عین حال انجام هرگونه تغییرات در فدراسیون فوتبال را به مجمع آذر ماه موکول کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه در این جلسه دیروز سئوالات و ابهامات پیش روی اعضای هیات رئیسه که نسبت به آن اظهار نگرانی کرده بودند، برطرف شد و معلوم شد که ما قانونی عمل کردیم.

وی در ادامه افزود: تمامی تصمیمات فدراسیون فوتبال روی مصوبات قبلی این هیات بوده و از سوی دیگر ما در این نشست به اعضای هیات رئیسه گلایه کردیم که نباید خیلی از مسائل رسانه ای شود و اگر مشکلی وجود دارد و گلایه ای را از فدراسیون فوتبال دارند تشکیل جلسه بدهند تا همانند امروز به صورت کامل به این انتقادات پاسخ بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا اتفاقات اخیر پروژه ای برای تغییرات در فدراسیون و ضعیف جلوه دادن مدیریت او بوده است یا نه، خاطر نشان کرد: من خوشبین هستم و چنین احساسی ندارم البته باید به شما بگویم هنوز بحثتغییرات منتفی نشده است و بعضی از اعضای کمیته‎ها در آینده تغییر می‌کنند.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که آیا منظورش کمیته فنی و توسعه فدراسیون است، گفت: خیر، کمیته فنی و توسعه از منظر من اتاق فکر فدراسیون است که باید تقویت شود. در این مورد اعضای هیات رئیسه انتقاداتی داشتند که ما در مورد آن بحثکردیم. از سوی دیگر اعضای هیات رئیسه اعتقاد داشتند برخی از تصمیمات فدراسیون مصوبه آنها نبوده است که ما به آنها گفتیم در چند ماه اخیر فقط دو تصمیم گرفتیم که یکی مربوط به کی‌روش بود و دیگری جذب وینگادا که هر دو مورد این دو قرارداد طبق مصوبه هیات رئیسه بوده است.

علی کفاشیان در مورد تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در این مورد بعضی از سئوالات را اعضای هیات رئیسه مطرح کردند که ما اسناد و مدارک مربوط به این موضوع را به آنها نشان دادیم. از این رو آقای نبی همچنان به کار خودشان در این پست ادامه می دهند.

علی کفاشیان در مورد زمان برگزاری مجمع نیز گفت: باید صورت های مالی را در هیات رئیسه تهیه کنیم و احتمالا بین یک ماه تا یک ماه و نیم دیگر جلسه مجمع برگزار خواهد شد.

وی در مورد بازی های تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: تا این لحظه هنوز بازی با کنیا قطعی نشده است و در صورت لغو این بازی هیچ آلترناتیوی نداریم اما امروز بازی با سوئد در فروردین ماه سال ۹۴ قطعی شد که این بازی تدارکاتی در پایتخت سوئد برگزار می شود.

وی در مورد نشست با ضرغامی که ابتدای همین هفته برگزار شد گفت: سه ساعت صحبت کردیم اما من دیدم در این سه ساعت هیچ اتفاقی نیفتاده است و فقط داستان است که رد و بدل می شود و برخلاف آنچه انتظار داشتم تصمیم جدی گرفته نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز