خبرگزاری کار ایران

شاهکار ابراهیم زاده در تختی؛

شکست مقابل ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ / مربی که ماند تا مدیران پیکان بروند!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۸۶

پیکان با ابراهیم زاده در این فصل بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شد و در هفته های ابتدایی لیگ حتی شایعه برکناری این مربی اصفهانی هم به گوش می رسید اما مدیران باشگاه تحمل کردند و به او فرصت دادند.

مسابقات لیگ فوتبال ایران این روزها به دلیل دعوای فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما پخش نمی شود و همین اتفاق باعثشده تا شاهد اظهار نظرهای جالبی از سوی اهالی این رشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان با واکنش بسیار جالب منصور ابراهیم زاده همراه بود. سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست مقابل تیم درخشان مدعی شد که تاکنون پرسپولیس را تا این حد ضعیف و دور از انتظار ندیده است.

اگر ادعای ابراهیم راده را درست بدانیم باید برای این مربی خوش صحبت اصفهانی تاسف بخوریم که نتوانسته مقابل پرسپولیس بسیار ضعیف درخشان نتیجه بگیرد و بازی را باخته است. شما ببینید پیکان چه فاجعه ای بوده که نتوانسته از پس چنین تیم ضعیفی برآید و شکست را قبول کرده است.

پیکان با ابراهیم زاده در این فصل بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شد و در هفته های ابتدایی لیگ حتی شایعه برکناری این مربی اصفهانی هم به گوش می رسید اما مدیران باشگاه تحمل کردند و به او فرصت دادند اما پیکان هنوز هم نتوانسته با توجه به هزینه هنگفتی که داشته، انتظارات را برآورده کند و مقابل ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ به گواه ابراهیم زاده تعظیم می کند و شکست را قبول می کند تا همچنان در مورد توانایی های فنی این مربی اصفهانی دچار تردید شویم.

ابراهیم زاده پس از یک دوره نسبتا موفق که در ذوب آهن داشت، چیز خاصی از خودش ارائه نکرده و مثل راه آهن فصل گذشته با پیکان هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و همچنان به عنوان یک مربی معمولی در فوتبال ایران مطرح است، کسی که این توانایی را دارد که به ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ که مدعی شده ببازد و خم به ابرو نیاورد و با بهترین دروازه بان ایران هم تفاضل گل تیمش منفی باشد.

این روزها که مسابقات لیگ پخش نمی شود، هر کسی می تواند هر ادعایی داشته باشد و تیمش را در حد رئال یا بارسلونا بالا ببرد و حریف را تحقیر کند یا ضعیف بشمارد اما باید به این مسئله توجه داشت که نتایج هر تیمی بیانگر عملکرد آن مجموعه است و هرگز نمی توان از واقعیت فرار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز