خبرگزاری کار ایران

کاشانی به هدف نزدیک می شود؛

کرانچار نزدیک ترین گزینه به نیمکت تیم امید / پیچیدگی های یک انتخاب آسان!

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۶۵

باید دید سرانجام نیمکت تیم امید چه سرنوشتی خواهد یافت و چه کسی سکان هدایت این تیم را عهده دار خواهد شد. معادله ای که هر چه زمان می گذرد بر پیچیدگی ها و زوایای پنهان آن افزوده می شود.

انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال امید همچنان ادامه دارد و شاید مهمترین گزینه ای که حبیب کاشانی روی آن تاکید دارد زلاتکو کرانچار باشد.

به گزارش ایلنا، حبیب کاشانی پس از اینکه به عنوان مدیر تیم امید و مشاور علی کفاشیان انتخاب شد در نخستین اقدام با تشکیل جلسه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال تلاش کرد تا تغییراتی را در کادر فنی تیم امید به وجود بیاورد.

با این وجود پالس هایی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین کارلوس کی‌روش مخابره شد تا مرحله گذار انتقال از وینگادا به یک مربی دیگر با چالش جدی مواجه شود. با تمام این تفاصیل حبیب کاشانی در نخستین اقدام با محمد خاکپور برای حضور او به عنوان سرپرست تیم امید به توافق رسید و به گفته خودش در صورت فسخ قرارداد با نلو وینگادا، با یکی از گزینه های مطرح شده به توافق می‌رسند.

تنها خارجی لیست کاشانی برای جایگزینی وینگادا، زلاتکو کرانچار است. مربی ای که نخستین بار توسط کاشانی پایش به لیگ فوتبال ایران باز شد اما حکم اخراجش تا قبل از نیم فصل لیگ هشتم از سوی همین مدیر صادر شد. حالا مهدی تار تار فاش می‌سازد که با او برای حضور در تیم امید به عنوان مربی صحبت هایی صورت گرفته و این انتخاب به آن معناست که تارتار دستیار یک گزینه خارجی خواهد بود. اما این گزینه وینگادا است یا کرانچار؟

به نظر می رسد در این برهه حفظ موقت وینگادا تا اردوی قطر در اولویت فدراسیون فوتبال باشد و مدیران تیم امید هم می خواهند پس از پشت سرگذاشتن اردوی قطر تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

باید دید سرانجام نیمکت تیم امید چه سرنوشتی خواهد یافت و از بین گزینه های داخلی و یک گزینه خارجی چه کسی سکان هدایت این تیم را عهده دار خواهد شد. معادله ای که هر چه زمان می گذرد بر پیچیدگی ها و زوایای پنهان آن افزوده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز