خبرگزاری کار ایران

فوتبال قهرمانی جوانان آسیا - سریلانکا؛

دختران فوتبالیست جوان ایران وارد کلمبو شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۰۰

در گروه ایران، تیم های سریلانکا و فلسطین حضور دارند که ایران دو بازی مقابل تیم های سریلانکا و فلسطین به ترتیب روزهای ۱۸ و ۲۰ آبان ماه برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال دختران کمتر ۱۹ سال ایران(جوانان) که برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا راهی سریلانکا شده بودند، وارد کلمبو پایتخت این کشور شدند.

به گزارش ایلنا، ۲۳ بازیکن تیم فوتبال دختران کمتر ۱۹سال ایران پس از سفری یک روزه وارد کلمبو شدند و مهناز امیر شقاقی سرمربی این تیم که به منظور حضور در کارگاه آموزشی سمینار توسعه فوتبال زنان در مالزی به سر می برد به زودی به این تیم ملحق خواهد شد. هوای کلمبو در حال حاضر نسبتا معتدل است و از رطوبت بالایی برخوردار است.

در گروه ایران، تیم های سریلانکا و فلسطین حضور دارند و ایران پس از انجام دو بازی مقابل تیم های سریلانکا و فلسطین که به ترتیب ۱۸ و ۲۰ آبان ماه برگزار خواهد شد، ۲۱ همین ماه کلمبو را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

هلاله عبداللهی، شبنم بهشت، سارا ظهرابی نیا، زهرا خدابخشی، فاطمه گرایلی، پروین اکبری، فاطمه رحمتی، سمیه احمدی، مرواید نصر، فائزه جعفری، عارفه کاظمی، حدیثه بساط شیر، زهرااحمد زاده، مهتاب بنایی، نادیا درخشانی، راحله کعبی، الهام عنافچه، پریوش خلیلی، فرشته خسروی، فاطمه مزیدی، گلاره جلیلیان، افسانه کسر نور و آرزو پورخسروانی بازیکنان اعزامی به سریلانکا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز