خبرگزاری کار ایران

جام بین قاره ای فوتبال ساحلی - امارات؛

کی روش: ایران شانس صعود از گروه خود را دارد / پرتغال فوق العاده بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۶۶

تغییراتی که پرتغال در طول بازی انجام داد بسیار کلیدی بود و به نظرم ماژر و بلچیور بازیکنان پرتغال در این دیدار فوق العاده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم فوتبال ساحلی ایران رقابت خوبی با تیم پرتغال داشت و شانس صعود از گروه خود را دارد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و پرتغال در گروه A رقابت های جام بین قاره ای روز گذشته با نتیجه چهار بر دو به نفع پرتغال پایان یافت و کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران مهمان ویژه این دیدار بود.

کی روش افزود: تغییراتی که پرتغال در طول بازی انجام داد بسیار کلیدی بود و به نظرم ماژر و بلچیور بازیکنان پرتغال در این دیدار فوق العاده بودند.

این مربی فوتبال، فوتبال ساحلی شگفت انگیز، واقعا سریع و تماشایی تصویف کرد.

رقابت جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان با حضور تیم های ملی هشت کشور از روز گذشته(۱۳ آبان ماه) آغاز شد و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در نخستین دیدار دیروز به مصاف نماینده پرتغال رفت.

این رقابت ها در قالب دو گروه A و B برگزار می شود که در گروه A تیم های ایران، مراکش، امارات و پرتغال حضور دارند و درگروه B این رقابت ها برزیل، آمریکا، روسیه و ژاپن به مصاف هم می روند.

رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان از ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه در کشور امارات برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز