خبرگزاری کار ایران

در تیم‌های ملی کار نمی‌کنم؛

محمدی: زمان در مورد کرانچار قضاوت می‌کند / امیدوارم امسال به المپیک صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۱۹

خیلی وقت است که گفته‌ام دیگر در تیم های ملی کار نمی‌کنم و در حال حاضر هم برنامه‌ای برای حضور در تیم های ملی ندارم چون نه حمایت می‌شوم و نه ارزش کار آدم معلوم می‌شود پس چرا آدم انرژی بگذارد

سرمربی سابق تیم ملی جوانان کشورمان دیگر تمایلی به حضور در تیم‌های ملی ندارد چرا که معتقد است امکانات لازم در اختیار مربیان ایرانی در تیم‌های ملی قرار نمی‌گیرد و تا زمانی که رویکرد مدیران فوتبال ایران عوض نشود ترجیح می‌دهد در باشگاه‌ها فعالیت کند.

گفت و گوی اکبر محمدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
در مورد بلاتکلیفی تیم ملی امید صحبت می‌کنید؟
المپیک ریو بعد از اتمام المپیک لندن برای ما شروع شد اما متاسفانه دو سال گذشته و تیم ملی امید ما هنوز ساماندهی نشده است. مربیانی مثل منصوریان، افاضلی و وینگادا که هر کدام بنابر تفکراتی انتخاب شدند و کار آنها در تیم ملی امید به هر دلیلی ادامه نداشت. ما زمان را از دست دادیم اما تیم با پتانسیلی داشتیم یعنی همان تیم ملی جوانان که دست من بود و تیم کم‌نظیری بود اما برنامه‌ریزی خوبی برای آماده‌سازی این تیم وجود ندارد. در مورد تیم ملی امید دو نکته اساسی وجود دارد که یکی کادر فنی و بازیکنان است و یکی هم تنظیم عملکرد تیم است.

در حال حاضر کرانچار گزینه اصلی هدایت تیم ملی امید است در این رابطه چه نظری دارید؟
کسی که قرار است سرمربی تیم ملی امید شود حتما باید ۴ فاکتور داشته باشد. اول اینکه سابقه کار در این رده سنی را داشته باشد و شناخت خوبی از بازیکنان ما در این رده داشته باشد و حریفان آسیایی ما را بشناسد و در آخر هم ارتباط خوبی با سرمربی تیم ملی بزرگسالان ما داشته باشد چون چند بازیکن امید ما در تیم ملی بزرگسالان هستند و باید تعامل خوبی با هم داشته باشند. هر چقدر زمان را از دست بدهیم به سمت ناامیدی سیر می‌کنیم و مثل چند دوره گذشته باز هم نمی‌توانیم به المپیک صعود کنیم.

به نظر شما کرانچار انتخاب شایسته‌ای برای تیم امید است؟

من هیچ وقت راجع‌ به همکارانم صحبت نمی‌کنم. به هر حال تصمیم‌گیرندگان همه شرایط را در نظر می‌گیرند و نمی‌توانم در مورد همکارم صحبت کنم. زمان در این رابطه قضاوت می‌کند و انشاالله تیم ملی امید در مسیر اصلی خودش قررا بگیرد و به المپیک برود.

اگر از شما دعوت به همکاری شود در تیم امید کار می‌کنید؟

خیلی وقت است که گفته‌ام دیگر در تیم های ملی کار نمی‌کنم و در حال حاضر هم برنامه‌ای برای حضور در تیم های ملی ندارم چون نه حمایت می‌شوم و نه ارزش کار آدم معلوم می‌شود پس چرا آدم انرژی بگذارد. از کار در باشگاه‌ها استقبال می‌کنم اما برای تیم ملی نه روحیه و نه انرژی و نه انگیزه دارم که کار کنم. امکانات در تیم‌های ملی خیلی کم است و انگیزه ایجاد نمی‌کند مگر اینکه رویکرد مسئولان فدراسیون عوض شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز