خبرگزاری کار ایران

افول در بدترین زمان ممکن؛

داوری، ستاره‌ای که نیامده محو شد / جام‌ ملت‌های دست‌نیافتنی‌ برای دنیل!

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۰۸

به احتمال زیاد علیرضا حقیقی انتخاب نخست کی‌روش در استرالیا خواهد بود، داوری راه دشواری برای کنار زدن دیگر دروازه‌بانان دعوت شده مانند سوشا و فروزان و حتی رحمان احمدی خواهد داشت.

دانیال داوری دروازه‌بان این روزهای گراس‌هاپرز به اردوی تیم ملی دعوت نشد تا شاهد افول ستاره‌ای دیگر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دنیل داوری فصل‌گذشته در بوندسلیگا و با تیم اینتراخت‌برانشویگ خوش درخشید. تیمی که بعد از ۲۸ سال به سطح اول فوتبال آلمان رسیده بود و تنها یکسال در بوندسلیگا بود و به دسته‌یک آلمان سقوط کرد، اما این دروازه‌بان ۲۶ ساله که در حومه فرانکفورت به دنبال آمده و اصالتی ایرانی دارد مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفت و ۲۱ ژانویه ۲۰۱۳ به تیم ملی ایران دعوت شد و اولین بازی‌اش را ۱۵ نوامبر همان سال در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند برای ایران انجام داد.

داوری که از دروازه‌بانی خوش‌استیل محسوب می‌شود در این فصل در تیم گراس‌هاپرز در لیگ سوئیس نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و به همین دلیل در اردوی جدید تیم ملی نام او دیده نمی‌شود و فعلا از تیم ملی ایران دور شده است. داوری که ابتدا در حد یک ستاره مطرح شد، همچون فریدون زندی و امیر شاپورزاده خیلی زود در فوتبال ایران در حال خاموشی است.

دنیل داوری با توجه به فاکتورهای مثبتی که دارد می‌توانست در تیم ملی ایران عملکرد خوبی داشته باشد و به دروازه‌بان‌ اول ایران تبدیل شود، اما در انتخاب تیم جدیدش خوب عمل نکرد و در لیگ‌سوئیس روزهای بدی را پشت سر گذاشته و نتوانسته نظر کی‌روش را به خودش جلب کند و به همین دلیل از جمع‌ ملی‌پوشان کشورمان دور مانده است.

داوری فعلا در فوتبال ایران محو شده و جایی در اردوی تیم ملی ندارد، اما با توجه به سن و سالی که دارد و فاکتورهای مثبت و اصول حرفه‌ای که آموخته هنوز شانس و فرصت بازگشت به تیم ملی را دارد. او اگرچه امروز نظر کی‌روش را به خودش جلب نکرده اما پتانسیل تبدیل شدن به نفر اول تیم ملی را دارد.

به نظر می‌رسد کی‌روش با دعوت نکردن داوری در فهرست جدیدش حضور در جام ملت‌های آسیا را فعلا از دسترس این دروازه‌بان خوش‌استیل دور کرده و با توجه به اینکه به احتمال زیاد علیرضا حقیقی انتخاب نخست کی‌روش در استرالیا خواهد بود، داوری راه دشواری برای کنار زدن دیگر دروازه‌بانان دعوت شده مانند سوشا و فروزان و حتی رحمان احمدی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز