خبرگزاری کار ایران

منتقمی حرف‌حساب را قبول می‌کند؛

آشتیانی: بازیکن‌پرسپولیس نباید هر طور که می‌خواهد رفتار کند / طرفداران دربی، هر سال کم و کمتر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۵۱

پیروزی در دربی حکم قهرمانی دارد و شکست در آن به منزله باختن همه چیز است و این تفکر بدی است که باعثمی‌شود تیم‌ها در اکثر مواقع ریسک نکنند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: کسی که پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کند، نمی‌تواند هر طور که می‌خواهد عمل کند. بازیکنان باید با غیرت بازی کرده و از فرصت دربی برای کم کردن فشار روانی روی هواداران استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم آشتیانی افزود: پرسپولیس خانه ما است. اگر زمانی حرفی هم مطرح می‌شود از این بابت است، اما پیش از این گفته‌ام و باز هم می‌گویم طرفداران پرسپولیس نباید دست از طرفداری بردارند، باید این شرایط سخت را تحمل کنند چون پرسپولیس با هواداران معنی پیدا می‌کند و با آنها زنده است و ما هم هر کمکی از دستمان بربیاید دریغ نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید متوجه باشند لباس چه تیمی را بر تن دارند. آنها در تیم‌های دیگر هم بوده‌اند و خوب می‌دانند وقتی این پیراهن را پوشیدند چقدر در جامعه ارزش دارد و جایگاه‌شان چگونه تغییر کرد. پس باید به همین میزان تلاش کنند. طبیعی است تیم هم با بعضی مشکلات‌فنی روبرو است. بالانس‌لازم وجود ندارد و این باید با کوشش بیشتر اصلاح شود.

آشتیانی درباره آشنایی خود با مدیران پرسپولیس خاطرنشان کرد: منتقمی را از دانشگاه می‌شناسم. اتفاقا چند روز قبل گفتگویی داشتیم و نظراتم را درباره مسائل مختلف مطرح کردم و وی هم در اکثر موارد، هم‌نظر بود و به نظرم هنوز فرصت و شرایط لازم ایجاد نشده تا تفکرات و ایده‌های خود را دنبال کند. منتقمی آدم منطقی است و حرف‌حساب را قبول می‌کند و به همین دلیل فکر می‌کنم با شناختی که از ورزش و فوتبال دارد، با اجرای افکارش بعضی مسائل به شکل دیگری خواهد بود و این را براساس آن صحبت‌ها می‌گویم به عنوان مثال برخورد سخت با بعضی مسائل اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد و چنین توقعی از سوی هواداران و پیشکسوتان وجود دارد.

عضو سابق هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: قدیمی‌های پرسپولیس که برای این تیم خون و دل خورده‌اند و هواداران توقع دارند بازیکنان پرسپولیس مراقب تمام اعمال و رفتار خود بویژه در زمین فوتبال باشند. این موضوع در آینده تیم و خود بازیکنان تاثیرگذار است. کسی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را پیدا می‌کند و اینطور مورد توجه قرار می‌گیرد دیگر نمی‌تواند هر طور که دوست دارد عمل کند و اگر کسی نتواند خود را با این شرایط و انتظارات وفق بدهد نمی‌تواند به کار در این تیم ادامه بدهد. در سال‌های گذشته کم نبودند بازیکنانی که با این شرایط روبرو شده‌اند. طبیعی است مدیریت باشگاه هم تحت فشار قرار می‌گیرد که با این بازیکنان برخورد کند.

آشتیانی درباره ارزیابی خود از دیدار دربی اضافه کرد: این بازی از نظر فنی خارج از قاعده دیگر بازی‌ها است. پیروزی در دربی حکم قهرمانی دارد و شکست در آن به منزله باختن همه چیز است و این تفکر بدی است که باعثمی‌شود تیم‌ها در اکثر مواقع ریسک نکنند. بازی به وسط زمین می‌رود و به این ترتیب طرفداران دربی، هر سال کم و کمتر می‌شوند. من فقط امیدوارم که یک اتفاقی باعثبشود این دربی اینطور پیش نرود و شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی در پایان گفت: با شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های لیگ داشت، این بازی یک فرصت برای بازیکنان است و باید غیرت به خرج بدهند و با کسب پیروزی فشار روانی روی هواداران را کم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز