خبرگزاری کار ایران

فوتبال‌ساحلی‌جام‌بین‌قاره‌ای - امارات؛

شکست مجدد ملی‌پوشان ساحلی مقابل پرتغال / پایان کار شاگردان‌ اکتاویو با عنوان چهارمی!

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۴۸

ملی‌پوشان ایران که در دوره گذشته این رقابت‌ها با خلق شگفتی بزرگ عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بودند نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند

دیدار رده بندی رقابت‌های جام بین قاره‌ای بین تیم‌های ایران و پرتغال در حالی برگزار شد که تیم ملی ایران با نتیجه ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد تا با عنوان چهارمی در این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار رده بندی این رقابت‌ها امروز از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف پرتغال رفت و در نهایت این بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد.

ملی‌پوشان ایران که در دوره گذشته این رقابت‌ها با خلق شگفتی‌بزرگ عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بودند نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و با عنوان چهارمی به کار خود پایان دادند تا شکست بزرگی در کارنامه اوکتاویوی برزیلی ثبت شود.

ساحلی‌بازان ایران در مرحله مقدماتی نیز ۴ بر ۲ مقابل پرتغال شکست خورده بودند و به نظر می‌رسید در این دیدار با انگیزه انتقامی به مصاف رقیب بروند که قلعه‌پرتغالی‌ها تسخیر ناپذیر بود و شاگردان اکتاویو راهی به دروازه این تیم پیدا نکردند.

ملی‌پوشان‌ایران در این رقابت‌‌ها بعد از شکست نخست مقابل پرتغال، ۲ بر یک امارات را بردند و پس از آن ۵ بر صفر مراکش را از پیش رو برداشتند تا به نیمه نهایی راه پیدا کنند. شاگردان اکتاویو در نیمه نهایی مقابل روسیه ۴ بر ۳ بازی را واگذار کردند تا راهی دیدار رده‌بندی شوند.

تیم ملی در این رقابت‌ها مشکل تاکتیکی داشت و حریفان دست بازیکنان و مربیان ما را به راحتی خوانده بودند و به همین دلیل شاگردان اکتاویو نقشه دومی هم برای تغییر تاکتیک نداشتند که نتیجه آن را نیز با از دست دادن سکوی اول تا سوم گرفتند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز