خبرگزاری کار ایران

آیت‌الهی خبر داد:

نشست دوشنبه کمیته‌فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی‌‌امید

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۱۷

تیم ملی زیر ۲۲ سال دو بازی تدارکاتی با تیم الاهلی‌قطر و تیم ملی زیر ۲۲ سال قطر برگزار خواهد کرد تا به آمادگی خوبی برای حضور در رقابت‌های پیش رو و بازی‌های مقدماتی المپیک ریودوژانیرو برسند.

نایب رئیس اول فدراسیون درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۲۲ سال، وضعیت کادر فنی این تیم، تیم ملی‌های ملی نوجوانان بانوان و آقایان با سایت رسمی فدراسیون، مصاحبه کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمدهادی آیت‌الهی درباره اعزام تیم‌ملی زیر ۲۲‌سال به قطر گفت: بازیکنان این تیم بعد از ظهر فردا در هتل‌المپیک خود را به کادر سرپرستی معرفی کرده و سه‌شنبه ۲۰ آبان رأس ساعت ۱۰:۳۰ تهران را به مقصد قطر ترک می‌کنند.

وی گفت: تیم ملی زیر ۲۲ سال دو بازی تدارکاتی با تیم الاهلی‌قطر و تیم ملی زیر ۲۲ سال قطر برگزار خواهد کرد تا به آمادگی خوبی برای حضور در رقابت‌های پیش رو و بازی‌های مقدماتی المپیک ریودوژانیرو برسند.

سرپرست کمیته فنی و توسعه درباره وضعیت کادر فنی این تیم ادامه داد: وضعیت سرمربی تیم ملی۲۲ سال به زودی مشخص خواهد شد و فعلا تیم فوق با چند تن از کادر فنی قبلی و همچنین اضافه‌شدن محمد خاکپور به عنوان مدیر فنی تیم به قطر سفر خواهد کرد، ضمن اینکه روز گذشته رسما به وینگادا اعلام کردیم دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال نبوده و همانطور که در بالا اشاره کردم به زودی وضعیت سرمربی این تیم مشخص خواهد شد.

آیت‌الهی درباره وضعیت تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان آقایان گفت: نشست کمیته‌فنی فردا برگزار خواهد شد تا در مورد کادر فنی دو تیم ملی زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال تصمیم گیری کنیم چراکه این دو تیم باید در تورنمنت قطر حضور داشته باشند و از هم اکنون باید تمرینات و اردوهای آماده‌سازی خود را برای رقابت‌های پیش رو شروع کنند.

وی درباره تیم ملی نوجوانان و جوانان بانوان گفت: همانطور که می‌دانید تیم ملی نوجوانان بانوان به مرحله فینال رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا صعود کرد. بازی‌های سختی را پشت سر گذاشت و عملکردی بسیار خوبی را از خود نشان داد. با توجه به اینکه این تیم در سال ۲۰۱۵ با حریفانی چون کره‌جنوبی، ژاپن؛ تایلند، چین، کره‌جنوبی و چند تیم دیگر از آسیای‌شرقی به رقابت خواهد پرداخت باید تدارکات لازم و اردوهای برون مرزی و داخلی و بازی‌های آماده سازی مختلفی را برایشان در نظر بگیریم تا با آمادگی بالایی تیم را به مسابقات اعزام کنیم. هر چند رقابت با تیم‌های فوق بسیا رسخت بوده و بانوان نوجوانان ایران راه سختی را پیش رو دارد. ما انتظار کسب عنوان قهرمانی از این تیم را در آسیا نداریم اما حداقل انتظارما کسب نتایج مطلوب و آبرومندانه در مرحله نهایی است.

وی همچنین درباره تیم ملی جوانان بانوان گفت: این تیم اکنون در سری‌لانکا به سر می‌برد و امروز اولین دیدار خود را برابر تیم میزبان برگزار می‌کند. امیدوارم این تیم نیز از مرحله خود صعود کرده و بتواند نتیجه قابل‌قبولی کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز