خبرگزاری کار ایران

حرف می‌زنم علیه من مطلب می‌نویسند؛

قلعه‌نویی: فوتبال‌ایران نه اهل‌فن دارد، نه برنامه / برای تیم‌ملی برنامه دادم، مسخره‌ام کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۹۷

تا حسادت‌ها وحب و بغض‌ها هست درجا می‌زنیم / درفوتبال‌ایران صداقت وجود ندارد / باید دو تیم ملی می‌ساختیم / بهتر بود بیگ‌زاده دعوت نمی‌شد / چه برنامه‌ای برای جام جهانی ۲۰۲۲ داریم؟ / طرح جامع خاک می‌خورد…

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا زمانی که اهل فن سر کار نباشند و برنامه درستی نداشته باشیم، فوتبال ایران پیشرفت نخواهد کرد و حاشیه بیش از متن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه نویی ضمن بیان این مطلب افزود: تا زمانی که حب و بغض و حسادت‌ها وجود داشته باشد همین‌گونه خواهیم ماند. فقط به دنبال این هستیم که یکدیگر را پایین بکشیم و نمی‌گذاریم پیشرفت کنیم. زمانی که کاپلو سرمربی تیم ملی انگلیس بود، در یک بازی ۴ گل دریافت کرد، اما رییس فدراسیون فوتبال انگلیس گفت نمی‌خواهم کاپلو را برکنار کنم، زیرا ما به دنبال برنامه بلندمدت او هستیم، اما آیا در فوتبال ایران اجازه می‌دهند، یک مربی برنامه بلندمدت داشته باشد؟

وی که در گفت‌وگویی رادیویی سخن می‌گفت، افزود: در فوتبال‌ایران وقتی می‌بریم می‌گوییم کار تاکتیکی است و وقتی شکست می‌خوریم هزار دلیل و برهان می‌آوریم که به خاطر این دلایل شکست خورده‌ایم. بهتر است کمی صداقت داشته باشیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: برای پیشرفت باید به چند نکته توجه کنیم. اول اینکه به یکدیگر حسادت نداشته باشیم و حسادت را کنار بگذاریم و بعد از آن برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم و روی اجرای آن تاکید کنیم. شما به کشور عربستان نگاه کنید. بازی‌های تیم‌های امید یا پایه این کشور پخش مستقیم می‌شود و با یک نظم خاصی برگزار می‌شود، اما ما در ایران زیر ساختی نداریم. شاید بتوان گفت فقط دو یا سه زمین خوب در ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: زمانی که ایران به جام جهانی صعود کرده بود به نظر من باید دو تیم ملی می‌ساختیم که یک تیم ملی اصلی در جام جهانی بازی می‌کرد و تیم ملی بعدی انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد تا در آن تیم بازی کنند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم، اما هر روز علیه من مطلب می‌نویسند. اگر بخواهم بگویم به بازیکنان ۳۰۰ میلیونی ۹۰۰ میلیون ندهید، آنها با هزاران نفر ارتباط دارند و مطمئنا برایم هزاران مطلب می‌نویسند.

وی در باره دعوت از بیگ‌زاده مصدوم به تیم ملی گفت: بهتر بود بازیکن دیگری را به جای وی دعوت می کردند تا انگیزه های او هم بالا برود.

سرمربی استقلال گفت: از وضعیت بیگ زاده اطلاع دارم. حتی در بازی قبل هم به خاطر سلامتی اش به او بازی ندادم، اما چون من ایرانی هستم نمی توانم درباره این مسائل صحبت کنم. شنیده ام کادر فنی تیم ملی گفته اند او باید زیر نظر ما تمرین کند، اما بهتر بود بازیکن دیگری را دعوت می کردند تا انگیزه های او هم بالا برود.

قلعه نویی اظهار داشت: تا زمانی که برنامه نداشته باشیم، نمی توانیم پیشرفت کنیم و فوتبال ملی ما پیشرفت نخواهد کرد. چند سال پیش در یک کشور خارجی برای جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه ریزی می کردند. چرا ما نمی توانیم چنین برنامه ریزی بلندمدتی انجام دهیم. آیا فوتبال ما در حال حاضر برای جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه ریزی کرده است؟

وی افزود: چند سال قبل ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کردند و طرح جامع ورزش را نوشتند، اما حالا این برنامه خاک می خورد. روزی که من مربی تیم ملی شدم و برنامه ارائه دادم خیلی هابه تمسخر گرفتند و هزاران مطلب نوشتند، اما من سعی کردم تیم ملی را با برنامه به جلو ببرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز