خبرگزاری کار ایران

همه باید به قانون احترام بگذارند؛

تاج: پولادی از حضور در تیم ملی محروم است / هفته پانزدهم لیگ برتر به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۱۲

هربازیکنی که بخواهد داخل این کشور بازی کند باید به قوانین احترام بگذارد و پولادی اگر می خواهد در تیم ملی بازی کند باید بازگردد و به سربازی برود و در یکی از تیم های نظامی بازی کند.

رییس سازمان لیگ با بیان اینکه این سازمان بدنبال قانونگرایی در فوتبال کشور است، گفت: پولادی تا زمانی که باز نگردد و به سربازی نرود حق همراهی تیم ملی را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج ضمن بیان این مطلب در خصوص وضعیت مهرداد پولادی و خدمت وظیفه او گفت: هربازیکنی که بخواهد داخل این کشور بازی کند باید به قوانین احترام بگذارد و پولادی اگر می خواهد در تیم ملی بازی کند باید بازگردد و به سربازی برود و در یکی از تیم های نظامی بازی کند.

وی همچنین درباره دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: تمامی بازی های هفته ۱۵ به استثناء دیدار ملوان با نفت مسجد سلیمان عقب افتاده و روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد: دیدار ملوان و نفت مسجد سلیمان، روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

رییس سازمان لیگ درباره شهرآورد ۷۹ نیز افزود: با توجه به اینکه دیدار تیم ملی روز ۲۷ آبان ماه برگزار می شود، شهرآورد را دو روز تعویق انداختیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز