خبرگزاری کار ایران

بدلیل تخلف تماشاگران در دیدار با پیکان؛

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را ۱۰ میلیون تومان جریمه کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۶۷

دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس تهران از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران را به ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس تهران از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس را طبق بند ۳ ماده ۷۹ به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان از سری رقابت های لیگ برتر در هفته سیزدهم برگزار شد و از سوی هوشنگ لوینیان مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و ورود به زمین بازی صورت گرفت.

لوینیان نیز بر اساس بند ۲ ماده ۶۷ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم استقلال خوزستان و ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از سری رقابتهای جام حذفی کشور نیز روز چهارم آبانماه برگزار شد و از سوی ستار نوبری مربی تیم گسترش فولاد تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند ۲ ماده ۶۷ از همراهی تیم مربوطه به مدت یک جلسه محروم شد.

همچنین نوبری به دلیل تخلفش باید ۳ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز