خبرگزاری کار ایران

استقلال نتایج خوبی نگرفته؛

دایی: پرسپولیس با ۲ گل اختلاف دربی را می‌برد / طوری مردم را آماده کرده‌اند که فقط نبازند

کد خبر : ۲۲۳۷۳۸

به نظر من پرسپولیس از نظر مهره چیزی کم ندارد. مصدومان تیم به شرایط بازی رسیده اند و تیم بسیار خوبی دارند و انگیزه خوبی هم برای دربی دارند

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخ‌پوشان تهرانی دربی‌پایتخت را با اختلاف ۲ گل می‌برند چون از نظر مهره چیزی کم ندارند و مصدومان تیم هم به شرایط بازی رسیده‌اند و می‌توانند در این دیدار بزرگ به پرسپولیس کمک کنند.

گفت‌وگوی محمد دایی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*در مورد دربی ۷۹ صحبت می‌‌کنید؟
به نظر من انشاالله پرسپولیس امسال این بازی را می‌برد و شاید هم با اختلاف ۲ گل برنده دربی شود.

*شرایط پرسپولیس را در حال حاضر چطور می‌بینید؟
به نظرم پرسپولیس از نظر مهره چیزی کم ندارد. مصدومان تیم به شرایط بازی رسیده‌اند و تیم بسیار خوبی دارند و انگیزه خوبی هم برای دربی دارند. شاید در بازی‌های قبلی مشکل داشتند، اما برای این بازی انگیزه دارند و احساسم این است که می‌برند.

*در مورد وضعیت استقلال چه صحبتی دارید؟
استقلال تیم خوبی است، اما در چند بازی آخر خود نتایج خوبی نگرفته، البته این بازی به بازی‌های قبلی ربطی ندارد. دربی نه به مهره و نه به نتایج بازی‌های قبلی ربطی ندارد و همه چیز به ۹۰ دقیقه بازی ربط دارد. احساسم این است که پرسپولیس بهتر بازی می‌کند و می‌برد.

*چرا دربی تهران قشنگ نمی‌شود؟
چون حساسیت روی این بازی زیاد است و بازیکنان تمرکز لازم را ندارند و این بازی بیشتر بحثروحی دارد تا فنی و باعثمی‌شود بازی خوبی نشود. ان‌شاالله این بازی، بازی خوبی شود و گل هم داشته باشد. به نظر من اینکه بازی خوب نمی‌شود فقط تقصیر بازیکنان نیست و همه مقصرند، چون جو خاصی ایجاد می‌شود و فشار روی بازیکنان زیاد می‌شود و می‌روند که نبازند و به بقیه مسائل فکر نمی‌کنند.

*اگر بحثحساسیت باشد که ال‌کلاسیکو حساسیت بسیار بیشتری دارد. پس چرا ال‌کلاسیکو قشنگ می‌شود؟
در ال کلاسیکو پس از بازی در بعد روانی روی بازیکنان زیاد تاثیر نمی‌گذارد، اما اینجا خیلی تاثیرگذار است و در این سال‌ها طوری مردم را آماده کرده‌اند که فقط نبازند، اما در آنجا دنبال بازی‌خوب هستند. در ایران چندین سال است تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بازنده نباشند.

*با این شرایط مردم ضرر نمی‌کنند؟
صددرصد مردم و فوتبال ضرر می‌کنند. ما می‌گوییم دنبال بازی خوب هستیم، اما در حد حرف است و در عمل چیزی نمی‌بینیم و دنبال این هستند که اگر فوتبال خوبی نشد حداقل نبازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز