خبرگزاری کار ایران

مجبور بودم زلاتکو را اخراج کنم؛

کاشانی: با کرانچار برای تیم امید توافق کردیم / مربیان تیم امید ایرانی خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۶۴

وقتی به پرسپولیس رفتم، ۳۱ بازیکن در این تیم حضور داشتند که ۱۱ نفر در جهت عقربه های ساعت و ۲۰ نفر برخلاف آن حرکت می کردند.

مدیر تیم فوتبال امید ضمن اعلام توافق ضمنی با زاتکو کرانچار برای هدایت تیم فوتبال امید گفت: مذاکرات نهایی با این مربی کروات در تهران و پس از نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی که در حاشیه اردوی تیم فوتبال امید در قطر با رادیو ورزش گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: توافقات کلی با کرانچار برای هدایت تیم امید صورت گرفته و قرارداد ما با این مربی در دو مرحله خواهد بود.

وی در مورد دستیاران این مربی کروات اظهار داشت: خاکپور همچنان به عنوان سرپرست در کنار تیم امید خواهد بود و ادامه همکاری هومن افاضلی به نظر خود او بستگی دارد.

کاشانی در پاسخ به این سئوال که هنگام حضور در پرسپولیس کرانچار را از این تیم اخراج کرده، اما الان قصد جذب وی را برای تیم امید دارد، افزود: وقتی به پرسپولیس رفتم، ۳۱ بازیکن در این تیم حضور داشتند که ۱۱ نفر در جهت عقربه‌های ساعت و ۲۰ نفر برخلاف آن حرکت می‌کردند. کرانچار در پرسپولیس دستیاری به نام تومیسلاو داشت که باعثجدایی و اختلاف بازیکنان شده بود و کرانچار حاضر به دست کشیدن از وی نبود و به همین سبب مجبور شدیم کرانچار را رد کنیم.

وی درباره گفت‌وگوهایش با کرانچار برای هدایت تیم فوتبال امید گفت: کرانچار تقریبا در یک قدمی تیم امید است و مسئله مهمی نمانده و کلیه مسایلی که طرفین مد نظرشان بود، برطرف شده است.

کاشانی در مورد عملکرد تیم فوتبال امید در اردوی‌قطر هم اینگونه توضیح داد: باید از همه مسئولان خصوصا نظام وظیفه که همکاری لازم را با تیم امید انجام داده و اجازه دادند اردوی‌ ما در قطر با همه نفرات برگزار شود، تشکر کنم. در این اردو ۲۴ بازیکن حضور دارند که روز جمعه یک بازی خوب برابر تیم الاهلی امارات که مجتبی جباری در ترکیب اصلی‌‌اش حضور داشت، انجام دادند. بعد از آن بازی، جباری با من تماس گرفت و گفت بازیکنان الاهلی انگیزه بالا و دوندگی نفرات تیم امید ایران را مورد تمجید قرار داده‌اند. واقعا بازیکنان تیم امید، بسیار باانگیزه در آن بازی حضور یافته و توانایی‌های خود را به اثبات رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز