خبرگزاری کار ایران

درگذشت‌پاشایی قابل‌جبران نیست؛

سیاسی: با احترام به استقلال، دربی را می‌بریم / پاداش‌ویژه‌ در انتظار بازیکنان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۴۸

یکی از آرزوهای من این است که دربی را ببریم و تمام تلاشم را می‌کنم تا برنده شویم که اگر این اتفاق بیفتد، تلاش بچه‌های تیم را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درگذشت مرتضی پاشایی ضایعه‌ای غیرقابل جبران در عرصه هنر و موسیقی ایران است.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مرحوم مرتضی پاشایی بچه بسیار خوبی بود و به ملاقات او هم رفتم و واقعا دوستش داشتم. درگذشت مرحوم پاشایی ضایعه‌ای غیرقابل جبران در عرصه هنر و موسیقی ایران است که این ضایعه بزرگ را به مردم ایران، هنر دوستان و خانواده او تسلیت می‌گویم و برای خانواده پاشایی آرزوی صبر دارم.

وی در مورد دربی تهران گفت: آرزویم این است که بتوانیم در دربی موفق شویم. ما داریم به شرایط آرمانی نزدیک می‌شویم و تا الان تمام تلاش‌مان را برای رساندن تیم به شرایط ایده‌آل انجام داده‌ایم. عملکرد در خشان هم تا الان قابل قبول بوده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: با توجه به اینکه دربی وسط هفته است، پیش‌بینی عده‌ای این است که گنجایش ورزشگاه آزادی تکمیل نشود، اما از همه هواداران خواهش می‌کنم برای دیدن دربی به استادیوم بیایند و تیم محبوب‌شان را تشویق کنند.

وی در مورد کری‌های سعید افجه‌ای سخنگوی‌باشگاه استقلال اظهار داشت: این مسائل طبیعی است. استقلال تیم بزرگی است و رقیب سنتی ما محسوب می‌شود. ما به بزرگی استقلال احترام می‌گذاریم، اما تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در دربی می‌کنیم تا ۳ امتیاز این بازی را به هواداران خوب و پرشور پرسپولیس تقدیم کنیم.

سیاسی در پایان گفت: یکی از آرزوهای من این است که دربی را ببریم و تمام تلاشم را می‌کنم تا برنده شویم که اگر این اتفاق بیفتد، تلاش بچه‌های تیم را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و پاداش ویژه‌ای به آنها می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز