خبرگزاری کار ایران

باید مسابقات مناطق را فعال کنیم؛

آیت‌اللهی: تیم امید دارای یک برنامه مشخص و هدفمند است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۸۴

خوشبختانه تیم امید صاحب برنامه شده و مسئولان، کادر فنی و نفراتی که همراه تیم بودند با برنامه ای دقیق و هدفمند کار را دنبال می کنند. ضمن اینکه یک روحیه وحدت و همکاری بین بازیکنان به وجود آمده است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در جلسه هم اندیشی و توجیهی طرح استعدادیابی گفت: تیم فوتبال امید ایران هم اکنون دارای یک برنامه مشخص و هدفمند شده است.

به گزارش ایلنا، سید محمد هادی آیت اللهی روز یکشنبه در جمع استعدادیاب های کشور گفت: با برگزاری نشست های توجیهی و همچنین جلسات هم اندیشی قصد داریم تا با هماهنگی هر چه بیشتر آینده تیم های ملی فوتبال را در رده های پایه تامین کنیم. این جلسه هم اندیشی در رابطه با تیم فوتبال پایه بود که با حضور استعدادیاب‌ها برگزار شد.

وی افزود: معتقدم باید مسابقات مناطق ۹ گانه را فعال کنیم و بازیکنان حاضر در این مسابقات را زیر نظر داشته باشیم تا در نهایت نفرات منتخب را از طریق این استعدادیاب‌ها به تیم‌های ملی معرفی کنیم.

آیت اللهی در ادامه گفت: در این جلسه مطالبی را در رابطه با نقشی که استعدایاب ها می توانند در معرفی نفرات به تیم های ملی داشته باشند، مطرح کردیم. بر همین اساس معینی، بیداریان، دانشجو، عبدی و خطیب در این جلسه هم اندیشی نکاتی را به حاضرین ارائه خواهند کرد تا بتوان در آینده با یک برنامه‌ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های استعدایابی، شاهد حضور بازیکنان مستعد باشیم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره پیروزی تیم زیر ۲۲ سال ایران مقابل تیم الاهلی قطر گفت: نتیجه‌ای که آنها به دست آوردند مطلوب بود. خوشبختانه تیم صاحب برنامه شده و مسئولین، کادر فنی و نفراتی که همراه تیم بودند با برنامه‌ای دقیق و هدفمند کار را دنبال می‌کنند. ضمن اینکه یک روحیه وحدت و همکاری بین بازیکنان به وجود آمده و ما امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که در مدت باقی‌مانده مشکلات این تیم در ۳ اردوی باقی مانده حل شود تا با آمادگی کاملی در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کند.

وی در پایان درباره نشست کمیته فنی و تصمیم‌گیری در رابطه با کادر تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان گفت: فردا و پس فردا برنامه مربیان نوجوانان و جوانان را بررسی خواهیم کرد و سپس در جلسه بعدی کمیته فنی به یک جمع‌بندی در مورد سرمربی نهایی خواهیم رسید و سپس معرفی نفرات انتخاب شده از سوی کمیته فنی و توسعه به هیات‌رئیسه و تصویب از سوی این اعضا، کادر فنی تیم های جوانان و نوجوانان را رسما از طریق سایت رسمی فدراسیون معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز