خبرگزاری کار ایران

عسگری به ایلنا خبر داد:

۳ گزینه نهایی قضاوت در دربی هفتاد و نهم / فغانی اتوماتیک‌وار حذف شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۴۷

این داوران از تجربه کافی در لیگ برخوردارند و حداقل ۵ سال است که در لیگ برتر قضاوت می کنند و نزدیک به ۲۰۰ مسابقه لیگ برتر را سوت زده اند و با این سابقه تصور نمی کنم مشکلی برای قضاوت دربی داشته باشند.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون‌فوتبال با بیان اینکه نگرانی از داوری دربی ۷۹ تیم‌های استقلال و پرسپولیس ندارد از جهانبازی، صالحی و حق‌وردی به عنوان گزینه‌های داوری دربی نام برد.

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به حساسیت‌های دربی و توجهی که رسانه‌ها و افکار عمومی به این مسابقه دارند تلاش داریم تا از فشار روحی - روانی روی داور مسابقه کم کنیم و به همین منظور درصدد هستیم تا داور دربی را حداکثر ۲۴ قبل از مسابقه انتخاب و معرفی کنیم.

عسگری با بیان اینکه نگرانی بابت قضاوت دربی نداریم، تصریح کرد: این مسابقه یک مسابقه سنگین نظیر سایر بازی‌های لیگ است و چیزی بیشتر از آنها نیست و تنها به خاطر توجهی که روی این مسابقه وجود دارد حساسیت های آن بیشتر است.

وی با بیان اینکه فغانی از جمع گزینه‌های قضاوت دربی خارج شده، گفت: فغانی به دلیل اینکه هفته آینده باید به سنگاپور برود نمی‌تواند در این مسابقه حاضر باشد و اتوماتیک‌وار از جمع گزینه‌های ما خارج شد، ضمن اینکه وی هفته‌گذشته دیدار استقلال و تراکتورسازی را قضاوت کرده و یک داور نمی‌تواند در کمتر از یک هفته برای یک تیم قضاوت کند.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از جهانبازی، صالحی و حق‌وردی به عنوان گزینه‌های اصلی برای قضاوت دربی نام برد و افزود: این داوران از تجربه کافی در لیگ برخوردارند و حداقل ۵ سال است که در لیگ‌برتر قضاوت می‌کنند و نزدیک به ۲۰۰ مسابقه لیگ برتر را سوت زده‌اند و با این سابقه تصور نمی‌کنم مشکلی برای قضاوت دربی داشته باشند.

وی در مورد ناظر دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: به احتمال زیاد بنده به اتفاق فریدون اصفهانیان کار نظارت این مسابقه حساس را برعهده خواهیم داشت و امیدوارم بازی بدون کمترین مشکل داوری برگزار شود و شاهد روز خوبی برای فوتبال کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز