خبرگزاری کار ایران

حساسیتی که موج می‌زند؛

ملی‌پوشان فوتبال از بازی با کره می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۵۸

نمی‌دانم محرومیتم در بازی‌‌های دوستانه هم محسوب می‌شود یا باید در بازی‌های رسمی این محرومیت‌ها را پشت سر بگذارم. برای بازی مقابل کره جنوبی آماده‌ام اما نظر نهایی را کی‌روش می‌دهد.

محمدرضا خانزاده معتقد است تمرینات خوبی را در این چند روز پشت سر گذاشته‌ایم و برای بازی فردا مقابل کره‌جنوبی به آمادگی لازم رسیده‌ایم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خانزاده در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات بسیار خوب دنبال شده و فکر می‌کنم پیش از دیدار با کره جنوبی یک آماده‌سازی خوب را داشته‌ایم. بازی با کره جنوبی اولین محک جدی ماست در حالی که رقیبان ما بازی‌های بسیار خوبی را انجام داده‌اند. کره جنوبی یکی از بازی‌هایی است که ما به آن نیاز داریم اما دیداهاری تدارکاتی‌مان خیلی کم بوده است.

مدافع تیم ملی با اشاره به حساسیت دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی گفت: بازی فردا فقط دوستانه نیست و حیثیتی است. می‌خواهیم برابر کره جنوبی به پیروزی برسیم چرا که نمی‌خواهیم نوار پیروزی‌هایمان مقابل این تیم قطع شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود خانزاده بازی‌های بسیار کمی را در لیگ انجام داده و در این شرایط با چه معیاری به تیم ملی دعوت شده است، خاطرنشان کرد: به جز بازی‌های آسیایی اینچئون که همراه با تیم المپیک بودم در تمام بازی‌های پرسپولیس حضور داشتم. شرایط خوبی را هم پشت سر گذاشتم تا به تیم ملی برسم.

خانزاده درباره اینکه آیا می‌تواند مقابل کره جنوبی بازی کند یا باید محرومیت دو جلسه‌ای‌اش را پشت سر بگذارد گفت: امروز مشخص خواهد شد که می‌توانم مقابل کره‌جنوبی بازی کنم یا نه. نمی‌دانم محرومیتم در بازی‌‌های دوستانه هم محسوب می‌شود یا باید در بازی‌های رسمی این محرومیت‌ها را پشت سر بگذارم. برای بازی مقابل کره جنوبی آماده‌ام اما نظر نهایی را کی‌روش می‌دهد.

حیدری: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند

خسرو حیدری نیز در این باره گفت: یک هفته‌ای است که تمرینات خوبی را به همراه سایر ملی‌پوشان آغاز کردیم و فردا نیز بازی مهمی برابر کره داریم. در بین بازی‌های تدارکاتی که داشته‌ایم بازی با کره بازی بسیار مهمی است و کره جنوبی نیز با بهترین‌های خود به ایران آمده است.

هافبک تیم ملی در ادامه افزود: هر دو تیم برای جام ملت‌ها آماده می‌شوند و امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و این بازی جذاب را مشاهده کنند. ما بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم و جالب است که بحرین و قطر تاکنون ۱۳ یا ۱۴ بازی تدارکاتی داشته‌اند اما ما تنها ۲ بازی داشته‌ایم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضور تماشاگران در این دیدار خاطرنشان کرد: فکر کنم چون بازی با کره برگزار می‌شود همه دوست داشته باشند که به ورزشگاه بیایند و این بازی را از نزدیک مشاهده کنند.

حیدری در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند این بازی به نوعی انتقامی است عنوان کرد: این بازی برای کره‌ای‌ها و هم برای ما مهم است و به اعتقاد من آنها آمده‌اند که یک بازی تدارکی خوب داشته باشند و می‌خواهند تیم‌شان را برای جام ملت‌های آسیا آماده کنند. اینکه در مقدماتی جام جهانی و در رفت و برگشت برابر ما بازنده بودند فکر نکنم چندان حساسیت‌زا باشد.

هافبک تیم ملی در پایان گفت: باید بازی خوبی انجام دهیم تا مانند جام جهانی در جام ملت‌ها نیز مردم راضی باشند. کی‌روش در جلساتی که پیش از بازی داشته تاکید کرده تا ما بازی خوبی انجام دهیم و پیامی به سایر تیم‌ها بدهیم که ایران تیم خوبی است و مانند جام جهانی آماده و مهیا است.

همچنین مرتضی پورعلی گنجی نیز درباره این بازی گفت: شرایط خوبی داریم و آماده بازی با کره‌جنوبی می‌شویم تا تجربه کسب کنیم و آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شویم.

وی افزود: تمامی بازیکنانی که کی‌روش به اردو دعوت کرده همه با انگیزه کار می‌کنند. همه ما تجربه بازی‌های بین‌المللی داریم اما شرایط دیدارهای بزرگ مانند مصاف با کره فرق می‌کند. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی در مورد اینکه کی‌روش چند بار از حضور بازیکنانی چون او در تیم ملی به خوبی یاد کرده، ادامه داد: این موضوع نظر لطف کی‌روش است، من همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی به ویژه کی‌روش را جلب کنم. در درجه اول امیدوارم بازیکنان همگی سلامت باشند و دوم اینکه همه تلاش خود را انجام دهند تا بتوانیم با شرایط خوبی راهی جام ملت‌ها شویم.

پورعلی‌گنجی در مورد اینکه به حضور نداشتنش در بازی‌های اخیر تیم نفت انتقاد می‌شود، یادآور شد: در ۶ هفته نخست لیگ حضور داشتم و یک دقیقه هم بیرون نبودم. بعد از آن هم با نظر وینگادا در تیم امید حضور پیدا کردم و عملکرد خوبی داشتم. در مجموع ۷ بازیکنی که به تیم امید اضافه شدند خوب کار نکردند و نتوانستیم به این تیم کمک کنیم.

وی ادامه داد: با تلاشی که از خود نشان دادم و صحبتی که وینگادا با کی‌روش انجام داد همچنین رویکرد مثبتی که باشگاه نفت داشت به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم. در اردوی پرتغال حضور داشتم و تلاش خود را انجام دادم اکنون هم امیدوارم در بازی فردا مقابل کره‌جنوبی اگر به میدان رفتم نمایش خوب داشته باشم. کی‌روش از عملکرد جوانان در تیم ملی فوتبال رضایت‌دارد.

بازیکن تیم ملی در مورد شرایط خودش تاکید کرد: بازی مقابل کره برای ما بسیار خوب است چرا که آنها تیم قدرتمندی هستند. من هم تلاش می‌کنم تا با تمام توان برای تیم ملی کار کنم. امیدوارم بتوانیم با یک بازی آبرومندانه نتیجه خوبی کسب کنیم. خدا را شکر شرایط و آمادگی لازم برای حضور در این بازی را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز