خبرگزاری کار ایران

سرنوشت یکسری‌آدم‌ها به دربی بستگی‌دارد؛

انصاری‌فرد: اگر خطیب ۷۰۰‌میلیون داده، باید سند ساختمان را به نام پرسپولیس بزنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۵۸

عضو هیات رئیسه فدراسیون که نمی تواند این حرف را بزند و رئیس فدراسیون و کل فدراسیون باید بگویند و دلیل خودشان را بگویند

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر حجت‌الله خطیب ۷۰۰ میلیون تومان بابت خرید ساختمان باشگاه داده باشد، نه تنها نباید دفتر پرسپولیس تخلیه شود، بلکه باید سند آن به نام باشگاه زده شود.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* بحثتخلیه باشگاه پرسپولیس مطرح شده، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
تا آنجا که من می‌دانم زمانی که فدراسیون این ساختمان را به باشگاه داد سند آن را به نام باشگاه نزدند و سند به نام فدراسیون فوتبال شد و این ساختمان فقط در اختیار باشگاه قرار گرفت و الان هم جزو اموال استقلال و پرسپولیس نیست، البته قرار بود سند آن را به نام باشگاه بزنند، اما به دلیل تغییرات این مساله عقب افتاد و نزدند.

* حجت‌الله خطیب مدعی شده بابت خرید این ساختمان۷۰۰ میلیون در آن زمان پرداخت کرده…
بله من هم شنیده بودم باشگاه به فدراسیون بابت خرید این ساختمان پول داده، اما فدراسیون منکر این قضیه شده است.

* چرا الان به قول یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون‌فوتبال باید این ساختمان را خالی کنند؟
عضو هیات رئیسه فدراسیون که نمی‌تواند این حرف را بزند و رئیس فدراسیون و کل فدراسیون باید بگویند و دلیل خودشان را بگویند. شاید به خاطر اینکه قرار است استقلال و پرسپولیس خصوصی‌سازی شوند این حرف را زده‌اند، اما اگر خطیب ۷۰۰ میلیون داده باشد اصلا نمی‌توانند ساختمان را پس بگیرند و باید آن را به نام باشگاه سند بزنند.

* چرا این بحث‌ها باید قبل از دربی مطرح شود؟
نمی‌دانم بحث‌هایی مطرح می‌شود که اصلا الان جای مطرح‌شدن آن نیست. خود فدراسیون می‌داند که الان موقع این بحث‌ها نیست و اگر این باشگاه‌خصوصی شوند بعد باید مطرح کنند.

* دربی ۷۹ را چطور پیش‌بینی می کنید؟
بعید می‌دانم اتفاقی خاصی بیفتد و فکر می‌کنم بازی باز هم مساوی شود، چون هر دو تیم محتاط هستند و بیشتر دوست دارند نبازند تا اینکه ببرند چون یکسری از آدم‌ها سرنوشت‌شان به این بازی بستگی دارد و این احتیاط‌ها پیش می‌آید. در همه دنیا دربی و برد و باخت هست، اما اینطوری نیست که با یک بازی همه چیز عوض شود. اینجا همه چیز به دربی بستگی دارد و به همین دلیل هیجان انگیز نمی‌شود چون اگر ببازند از مدیرعامل گرفته تا آبدارچی را می‌خواهند عوض کنند.

* پرسپولیس برای پیروزی در دربی شانس ندارد؟
بعید می‌دانم مگر اینکه حادثه‌ای پیش بیاید مثل ضربه کاشته یا پنالتی که بعید است چنین مسائلی پیش بیاید چون دو تیم سراسر احتیاط هستند چراکه هم درخشان و هم قلعه‌نویی نمی‌خواهند ببازند. اگر این دو مربی از جایگاه خودشان اطمینان داشتند دربی قشنگ‌تر و جذاب‌تر می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز